Chitral Times

Apr 16, 2024

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

یونیورسٹی آف چترال کے زیر اہتمام یوم تکریم شہدا کے موقع پر ریلی ، بہادر ہیروز کو دلی خراج تحسین پیش کیا گیا 

Posted on
شیئر کریں:

یونیورسٹی آف چترال کے زیر اہتمام یوم تکریم شہدا کے موقع پر ریلی ، بہادر ہیروز کو دلی خراج تحسین پیش کیا گیا

پشاور ( چترال ٹایمز رپورٹ ) یونیورسٹی آف چترال نے یوم تکریم شہدا کے موقع پر قوم کے لیے اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کرنے والے بہادر ہیروز کو دلی خراج عقیدت پیش کیا گیا۔ ایک پرامن واک کا اہتمام کیا گیا، جو مین آڈیٹوریم سے شروع ہو کر یونیورسٹی کے مین گیٹ پر اختتام پذیر ہوا، جہاں طلباء، فیکلٹی ممبران اور معزز مہمانوں نے یکجہتی کے ساتھ مارچ کیا، اور شہداء کی قربانیوں کو یاد رکھنے کے لیے اپنے غیر متزلزل عزم کا اعادہ کیا۔

 

یونیورسٹی آف چترال کے وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر ظاہر شاہ نے  واک کی قیادت کی۔ ان کی موجودگی ان بہادر مردو خواتین کے لیے اتحاد اور احترام کی علامت تھی جنہوں نے ملک کی حفاظت اور خوشحالی کے لیے اپنی جانیں قربان کیں۔

 

واک کے دوران پرجوش نعرے فضا میں گونجتے رہے جو پاک فوج اور شہداء کی غیر متزلزل حمایت اور تعریف سے گونجتے رہے۔ حب الوطنی کے جذبے سے لبریز شرکاء نے نعرے لگائے جس میں ان بہادر جانوں کی قربانیوں کے لیے گہرے شکرگزار اور تعریف کا اظہار کیا گیا۔

 

اس تقریب نے یونیورسٹی آف چترال کے جذبہ حب الوطنی کو پروان چڑھانے اور اپنے طلباء میں مسلح افواج اور شہداء کی قربانیوں کے لیے گہرا احترام پیدا کرنے کے عزم کو اجاگر کیا۔ ایسی کوششیں ایک مضبوط قومی تشخص اور قوم کے تئیں فرض شناسی کے گہرے احساس کو فروغ دینے میں اہم کردار ادا کرتی ہیں۔

 

پروفیسر ڈاکٹر ظاہر شاہ نے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے شہداء کے بے مثال جذبے کو سراہتے ہوئے ان کی قربانیوں کو یاد کرنے اور ان کی قدر کرنے کی اہمیت پر زور دیا۔ انہوں نے طلباء میں حب الوطنی کا مضبوط جذبہ پیدا کرنے کے لیے ایک پلیٹ فارم فراہم کرنے کے لیے یونیورسٹی کے عزم کا اعادہ کیا اور ان کی حوصلہ افزائی کی کہ وہ ان بہادر افراد کے نقش قدم پر چلتے ہوئے قوم کی ترقی اور خوشحالی میں اپنا کردار ادا کریں۔

 

یونیورسٹی آف چترال تمام شرکاء، فیکلٹی ممبران اور مہمانوں کا تہہ دل سے شکریہ ادا کرتی ہے جنہوں نے اس تقریب میں شرکت کی اور اسے شاندار کامیابی سے ہمکنار کیا۔ یونیورسٹی ایسے اقدامات کے انعقاد کے لیے پرعزم ہے جو نہ صرف شہدا کو خراج تحسین پیش کرتے ہیں بلکہ ہمارے پیارے وطن کی حفاظت کے لیے ہماری مسلح افواج کی جانب سے دی گئی قربانیوں کی یاد دہانی کا کام بھی کرتے ہیں۔

chitraltimes chitral university observed yome takreem shuhada 3


شیئر کریں:
Posted in تازہ ترین, چترال خبریںTagged
74905