Chitral Times

Feb 7, 2023

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

اپر اورلوئیر چترال میں جشن آزادی شایان شان طریقے سے منایا گیا، مختلف مقامات پر تقریبات کااہتمام

شیئر کریں:

چترال (نمائندہ چترال ٹائمز) چترال بھر میں یوم آزادی انتہائی جوش وخروش اور اس عزم سے منایا گیا کہ اس مملکت خداداد کو ترقی کے راہ پر گامزن کرنے اور اس کی نظریاتی اور جغرافیائی سرحدوں کی حفاظت میں کسی قربانی سے دریغ نہیں کیا جائے گا۔ چترال میں یوم آزادی کی سب سے بڑی تقریب پریڈ گراونڈ میں منعقد ہوئی جس میں ڈپٹی کمشنر لویر چترال نوید احمد، ایم این اے چترال مولانا عبدالاکبر چترالی اور ڈی پی او عبدالحئی نے پرچم کشائی کی اور مقامی سکولوں کے طلباء نے قومی ترانہ سنایا اور اس ملی نغمے پیش کئے گئے۔ اس موقع پر اپنے خطاب میں ایم این اے عبدلاکبر چترالی نے یوم آزادی کی مناسبت سے اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے کہاکہ شاعر مشرق علامہ اقبال نے برصغیر پاک وہند کے مسلمانوں کے لئے جس الگ اسلامی مملکت کا خواب دیکھا تھا، اس دن 1947ء کوقائداعظم محمد علی جناح نے مسلمانوں کی قربانی اور انتھک جدوجہد سے شرمند ہ تعبیر کرکے حقیقت کا روپ دے دیا تھا۔ انہوں نے کہاکہ کلمہ طیبہ کے نام پر قائم اس مملکت کے لئے کشمیر کو شہ رگ کی حیثیت دی تھی اور پاکستان کے نقشے کو اس کے بغیر نامکمل قرار دیا تھا۔ انہوں نے کہاکہ گزشتہ دنوں حکومت پاکستان نے پاکستان کے نقشے میں سری نگر سمیت جموں وکشمیر کو شامل کردی ہے اور ہندوستان کو یاد رہے کہ اس نقشے میں رنگ بھرنے کے لئے پاکستان کا 22کروڑ عوام اپنے افواج کے شانہ بشانہ میدان میں کھڑ ے ہونے کو تیار ہیں۔ انہوں نے کہاکہ مقبوضہ کشمیر میں مسلمانوں پر مظالم کا پہاڑ توڑنے والوں کو نوشتہ دیوار پڑھنا چاہئے کہ جہاد کے ذریعے کشمیر کی آزادی اب بہت دور نہیں ہے۔ ڈپٹی کمشنر چترال نوید احمد نے یوم آزاد ی پر عوام کو مبارک باد ی پیش کرتے ہوئے کہاکہ آزادی ایک عظیم نعمت ہے جس کی قدر کی جانی چاہئے۔ انہوں نے کہاکہ قدرتی، جغرافیائی، نظریاتی اور ہر لحاظ کشمیر پاکستان کا حصہ ہے اور بن کے رہے گا۔ انہوں نے کہاکہ 13اگست کو چترال میں سیاحوں کے ساتھ حادثے کی وجہ سے چترال کا فضا سوگوار ہے اور یوم آزادی اس لئے سادگی سے منائی جارہی ہے۔ اس موقع پر قومی ترانہ اور ملی نغمے پیش کرنے والے طلباء میں ایم این اے چترال مولانا عبدالاکبر چترالی نے انعامات تقسیم کئے۔ اے کے آر ایس پی کے ریجنل پروگرام منیجر سردار ایوب،ایس آر ایس پی کے ڈی پی ایم طارق احمد، ڈی ایف سی فضل باری، ڈپٹی ڈی ای او عبدالمالک، تحصیل میونسپل افیسر مفتاح الدین، ڈسٹرکٹ سپورٹس افسر عبدالرحمت اور دوسرے اس موقع پر موجود تھے۔

دریں اثناء اپر چترال کے ہیڈ کوارٹرز بونی کے مقام پر بھی یوم آزادی کے حوالے سے تقریبات منعقد ہوئے جن میں ڈپٹی کمشنر اپر چترال شاہ سعود اور دوسرے افسران ,۔معززین علاقہ، مختلف تعلیمی اداروں کے طلباءو طالبات، ٹائیگر فورس کے جوان اور کثیر تعداد میں عوام الناس اس پروگرام میں شریک ہوئے۔ پرچم کشائی کی تقریب میں چترال پولیس فورس کے ایک چاک و چوبند دستے نے سلامی دی۔ تلاوت کلام پاک کے نعت رسول مقبول پیش کیا۔ اس کے بعد طلباء و طالبات نے تقاریر کے ساتھ ساتھ ملی نغمے پیش کئے۔ مہمان خصوصی شاہ سعود ڈی سی اپر چترال اور ڈی پی او نے یوم آزادی سے متعلق اپنے خیالات اور پیغامات ناظرین و سامعین تک پہنچائے اورمملکت خداد کے حصول میں ہمارے آباؤ اجداد اور رہنماؤں کی طرف سے دی جانے والی قربانیوں پر مختصراً روشنی ڈالی اور انہیں حراج تحسین پیش کیا۔ مہمان خصوصی نے پروگرام میں حصہ لینے والوں میں نقد انعامات تقسیم کئے۔ آخر میں ملک کی سالمیت کے لئے دعائیں مانگی گئیں اور اس طرح یہ پروقار تقریب پاکستان زندہ باد کے نعروں کے ساتھ اپنے احتیتام کو پہنچا۔

یوم آزادی کی تقریبات مستوج، وریجون، لاسپور، یارخون، شاگرام، کوشٹ، ریشن، برنس، گرم چشمہ، کریم آباد، ارکاری، دروش، ایون، بمبوریت، شیشی کوہ، عشریت، مداک لشٹ اور ارندو میں منعقد ہوئے۔

indpendence day lower chitral32
indpendence day lower chitral
indpendence day lower chitral
indpendence day lower chitral3
upper chitral independence day celebration6
upper chitral independence day celebration5
upper chitral independence day celebration7
upper chitral independence day celebration

جشن آزادی کے مناسبت سے مدینہ کالج وریجون میں پروقار تقریب


موڑکھو(جمشیداحمد) آج جشن آزادی کی مناسبت سے مدینہ کالج وریجون موڑکھو میں ایک پر وقار تقریب منعقد ہوئی جس کی صدارت سابق انسپکٹر محمد سلام نے کی جبکہ مہماں خصوصی معروف سماجی شخصیت ظفر حسین شاہ تھے اس کے علاوہ عمائیدیں علاقہ سکولوں کے طلباء اور طالبات کی کثیر تعداد نے شرکت کی۔ تقریب کا باقاعدہ اغاز محمد سمیع کی تلاوت کلام پاک سے کیا گیا تلاوت کلام پاک کے بعدمقرریں نے اس دن کے مناسبت سے اپنے تقریرپیش کیے۔ مقرریں میں فصلی رحیم، فہد شاہ،مولانا عبدالقادر ازاد، افسانہ زینت،محمدعلی شاہ،امین الرخمن،حافظ علی شامل تھے۔قاری خلیل الرخمن حمد باری تعالی،محمدناصراورامیمہ ارام نے نعت رسول مقبول پیش کیے۔ عمر اقبال، سمیع اللہ،الماس، حسنہ،سنوبر،جمشیدہ، مہروش اورطارق نے ملی نعمے پیش کیے۔ نظامت کی فرائض جنید اور سجاد نے انجام دیں۔تقریب کے مہماں خصوصی ظفرحسین شاہ منعقدہ تقریب کی تعریف کی اور پروگرام میں حصہ لینے والے طلبا اور طالبات کے کارکردگی کو بے حد سراہا۔آخر میں صدرے محفل سابق انسپکٹر محمد سلام نے اپنے صدراتی خطبہ پیش کر تے ہوئے نوجوانوں کو نصحت کر تے ہوئے کہا کہ یہ ملک وطن عزیز پاکستان برصغیر کے مسلمانوں اور ہمارے اباواجداد کی عظیم قربانیوں اور جدوجہدکی بدولت حاصل ہوئی ہے اس کی حفاظت اور ترقی اپ نوجواں کے ہاتھوں میں ہے ہمیں اس ملک کی تعمیروترقی میں کسی قسم کی قربانی سے دریع نہیں کرنی چاہیے۔اخر میں تقریب میں حصہ لینے والے طلبا اور طلبات میں ٹرافیاں اور میڈل تقسیم کیے گئے۔اس طرح یہ تقریب وطن عزیز کی سلامتی کی دعائیہ کلمات کے ساتھ اختتام پذیر ہوا۔

jashne azada program mulkhow
jashne azada program mulkhow1
jashne azada program mulkhow2
jashne azada program mulkhow3
jashne azada program mulkhow21

شیئر کریں: