Chitral Times

Jun 12, 2024

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

مالی مشکلات سے کیسے نکلیں؟ – خاطرات :امیرجان حقانی

شیئر کریں:

مالی مشکلات سے کیسے نکلیں؟ – خاطرات :امیرجان حقانی

عمومی طور پر یہ سوال پیدا ہوتا ہے یا کیا جاتا ہے کہ

کیا آپ مالی مشکلات کا شکار ہیں؟

 

مالی مشکلات کو حل کرنے کے کچھ دلچسپ اور مؤثر طریقے ہیں جو آپ کی زندگی کو تھوڑا آسان بنا سکتے ہیں۔ میں خود ان طریقوں سے گزر رہا ہوں اس لئے سوچا آپ سے بھی شئیر کروں.

 

1. بجٹ کا جادو:

سب سے پہلے، ایک سادہ بجٹ بنائیں۔ یہ بالکل کسی جادوئی نسخے کی طرح کام کرتا ہے۔ ایک قلم اور کاغذ لیں اور اپنی آمدنی اور خرچوں کو لکھیں۔ پھر یہ دیکھیں کہ کہاں کہاں خرچ کم کیا جا سکتا ہے۔ بجٹنگ کا یہ عمل آپ کو بڑی حد تک ریلیف دے سکتا ہے.

 

2. غیر ضروری خرچوں کا خاتمہ:

مالی مشکلات میں سب سے بڑا عنصر غیر ضروری اخراجات ہیں. ہر ماہ نئی چیزیں خریدنا، غیر ضروری چیزیں لینا یا ہوٹلوں میں کھانے کا شوق پورا کرنا انتہائی نقصان دہ ہے.
تو بس ذرا سنبھل جائیں۔ غیر ضروری خرچوں کو کم کریں۔ یہ نہیں کہ زندگی میں مزہ نہ کریں، لیکن ہر چیز میں اعتدال ضروری ہے۔ اور بالخصوص مالی مشکلات کے دنوں میں اعتدال سے بھی تھوڑا کم خرچنا چاہیے.

 

3. چھوٹی چھوٹی بچتیں:

ہر ماہ کچھ نہ کچھ بچانے کی عادت ضرور بنالیں، ، چاہے وہ بچت کتنی ہی کم کیوں نہ ہوں۔ یہ چھوٹی چھوٹی بچتیں وقت کے ساتھ بڑی رقم میں تبدیل ہو سکتی ہیں، جیسے قطرے قطرے سے دریا بنتا ہے۔ اس کی کئی صورتیں ہوسکتی ہیں. میں اپنے کئی احباب سے یہ پریکٹس کروا رہا ہوں. خود بھی کررہا ہوں.

 

4. اضافی آمدنی کے راستے:

اگر آپ کا بجٹ ہمیشہ سرخ نشان پر ہی رہتا ہے، آپ کی ماہانہ امدنی آپ کے بجٹ سے کم ہے تو پھر کوئی اضافی جاب یا فری لانسنگ کا سوچیں۔ کچھ نیا سیکھیں اور اسے کمائی کے ذریعے میں تبدیل کریں۔ یا کسی کیساتھ کاروباری پارٹنرشپ اختیار کریں. کوئی نہ کوئی اضافی آمدن کی ترتیب بنالیں.

 

5. قرضوں سے ہوشیار رہیں:

قرضوں کا سہارا لینا کبھی کبھی ضروری ہوتا ہے، لیکن یہ بات یاد رکھیں کہ قرض لینا آسان ہے اور واپس کرنا مشکل۔ اگر آپ کو قرض لینا ہی ہے، تو پہلے سوچیں کہ آپ اسے واپس کیسے کریں گے۔ میں گزشتہ دو سال سے قرض لینے اور فوراً واپسی کے عمل سے گزر رہا ہوں. آج کے دور میں قرض کوئی نہیں دیتا، بہرحال اس سے پرہیز ضروری ہے. خوداراد شخص مشکل سے کسی سے قرض لیتا ہے. یہ ایک تکلیف دہ عمل ہے.

 

6. ماہر مالی مشاورت:

اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ کی مالی مشکلات کا مسئلہ گمبھیر ہوتا جا رہا ہے، تو کسی ماہر مالی مشیر سے ملیں۔ وہ آپ کو بہترین مشورہ دے سکتے ہیں۔ ویسے آج کل ایسے ماہر اور مخلص لوگوں کا فقدان بھی ہے.

 

7. مالیاتی علم میں اضافہ:

آخر میں، مالی معاملات کے بارے میں زیادہ سے زیادہ جاننے کی کوشش کریں۔ کتابیں پڑھیں، آن لائن کورسز کریں، یا یوٹیوب ویڈیوز دیکھیں۔ جتنا زیادہ آپ جانیں گے، اتنا ہی آپ کی مالی حالت مضبوط ہوگی۔ معلومات کی کمی اور عدم فہم کی وجہ سے بھی بہت دفعہ انسان مالی مشکلات کا شکار ہوجاتا ہے.

 

8. مخلوقِ خدا پر خرچ:

ہر ماہ اپنی آمدن کا کچھ حصہ اللہ کی رضا کے لیے اللہ کی مخلوق کی مدد میں ضرور خرچ کریں. یہ خرچ اپنے گھر والوں کے علاوہ ہو. یقین کریں یہ صدقہ آپ کو سینکڑوں مشکلات سے بھی بچائے گا اور آمدن میں برکت کیساتھ اضافہ بھی ہوگا.

 

یہ ہیں کچھ آسان اور دلچسپ طریقے جو آپ کی مالی مشکلات کو حل کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ لہذا پریشان نہ ہوں اور ان اقدامات کو آزمائیں۔ ممکن ہے کہ آپ کے مالی مسائل کا حل انہی میں چھپا ہوا ہو۔ میں خود ان تمام نسخوں میں الجھا ہوا ہوں. کافی فائدہ بھی ہورہا ہے. بہر حال ان کے علاوہ بھی آپ کے پاس کئی راستے یا طریقے ہوسکتے ہیں جو آپ کو مالی مشکلات سے نکال سکتے.


شیئر کریں:
Posted in تازہ ترین, گلگت بلتستان, مضامینTagged
88524