Chitral Times

May 28, 2024

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

اپر چترال میں بجلی کی ناروا لوڈ شیڈنگ کے حوالے سے ڈپٹی سپیکر خیبر پختونخوا اسمبلی ثریا بی بی کے زیر صدارت اجلاس

Posted on
شیئر کریں:

اپر چترال میں بجلی کی ناروا لوڈ شیڈنگ کے حوالے سے ڈپٹی سپیکر خیبر پختونخوا اسمبلی ثریا بی بی کے زیر صدارت اجلاس

پشاور(چترال ٹائمز رپورٹ)ڈپٹی سپیکر خیبر پختونخوا اسمبلی ثریا بی بی کی زیر صدارت اپر چترال میں بجلی سے متعلق اجلاس اسمبلی کانفرنس روم میں منعقد ہوئی جس میں چیف انجینئر (پیڈو) جواد حیدر‘ اے آر ای(پیڈو) محمد وکیل نے شرکت کی۔ اس موقع پر ایم این اے چترال عبدا لطیف بھی موجود تھے۔ ڈپٹی سپیکر نے اپر چترال میں بجلی کی کم وولٹیج اور لوڈ شیڈنگ کے خاتمے پر زور دیتے ہوئے کہا کہ 8 فروری سے شدید برف باری کی وجہ سے بجلی کی ترسیل میں کمی سے عوام کو شدید مشکلات کا سامنا ہے اور بجلی پیداوار میں کمی آئی ہے۔انہوں نے پیڈو حکام کو ہدایت کی کہ ڈی سی لوئر چترال اور ریزڈنٹ انجینئر گولنگول پراجیکٹ کے ذمہ داران سے میٹنگ کر کے پاور Sharing کا لائحہ عمل تیار کریں تاکہ اپر چترال کے عوام کو درپیش مسئلہ پاور سپلائی‘ لوڈ مینجمنٹ کا انتظام‘ کمزور بجلی تاریں اورپرانے بوسیدہ پائپ لائن کی Rehabilitation کا مسئلہ حل کیا جائے۔

ڈپٹی سپیکرثریا بی بی نے چیف ایگزیکٹیو پیسکو اختر حمید اور چیف آپریشن پیسکو سے بھی اس مد میں ملاقات کی اور کہا کہ لواری ٹنل پر ٹاور کی خرابی اور پانی جنریشن کم ہونے کی وجہ سے بجلی لوڈ زیادہ ہے کیونکہ وہاں کی ٹوٹل جنریشن 7میگا واٹ ہے اور ڈیمانڈ 9میگا واٹ جس سے چترال میں بجلی کا مسئلہ روز بروز بڑھتا جارہا ہے چیف پیسکو نے اپنے تعاون کی بھر پور یقین دہانی کراتے ہوئے کہا کہ برف باری زیادہ ہونے کی وجہ سے لواری ٹنل کے ٹاور میں کام تعطل کا شکار ہے اپریل تک ٹھیک کردیا جائے گا۔

chitraltimes ds suraya bibi chairing meeting on loadsheeding in upper chitral 1 chitraltimes ds suraya bibi chairing meeting on loadsheeding in upper chitral 21

chitraltimes ds suraya bibi chairing meeting on loadsheeding in upper chitral 4


شیئر کریں:
Posted in تازہ ترین, جنرل خبریں, چترال خبریں
86482