Chitral Times

May 27, 2024

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

افغان شہریوں کو بے دخل کرنے کیلئے حکومت کا ایک اور بڑافیصلہ

Posted on
شیئر کریں:

افغان شہریوں کو بے دخل کرنے کیلئے حکومت کا ایک اور بڑافیصلہ

اسلام آباد( چترال ٹائمزرپورٹ) غیرقانونی طور پر مقیم افغان شہریوں کو بے دخل کرنے کیلئے حکومت نے ایک اور فیصلہ کیا ہے۔ یکم نومبر سے فارن ایکٹ کے تحت بے دخلی آرڈر جاری کرنے کی منظوری دیدی گئی۔وفاقی حکومت نے فارن ایکٹ 1946 کا سیکشن 3نافذ کرنے کی منظوری دیدی۔ وزارت قانون کی سفارش پر وزارت داخلہ نے وفاقی کابینہ سے منظوری حاصل کی۔فارن ایکٹ کے تحت افغان شہریوں کی گرفتاری،حراست اور بے دخلی کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ سنگین جرائم میں انڈرٹرائل اور سزایافتہ افغان شہریوں کو بے دخل نہیں کیا جائے گا۔ معمولی جرائم میں انڈرٹرائل اور سزایافتہ افغان شہریوں کو بے دخل کردیا جائے گاضلعی انتظامیہ،پولیس،پراسیکوشن اورجیل انتظامیہ کو خصوصی اختیاردینے کی منظوری دے دی گئی۔ یکم نومبر سے متعقلہ اتھارٹیز افغان شہریوں کو گرفتار،زیرحراست اوربے دخل کی مجاز ہونگی۔پنجاب سے گرفتارافغانیوں کو بے دخلی کیلئے راولپنڈی میں قائم مرکز میں منتقل کیا جائے گا۔ خیبرپختونخوا سے گرفتارافغانیوں کو نوشہرہ اور چمکنی مرکز میں منتقل کیا جائے گا۔بلوچستان سے گرفتارافغانیوں کو کوئٹہ،پشین اور قلعہ عبداللہ مرکز میں منتقل کیا جائے گا۔ سندھ سے گرفتارافغانیوں کو بے دخلی کیلئے کراچی ون اورٹومرکز میں منتقل کیا جائے گا۔غیرقانونی طور پرمقیم افغانیوں کے پاس 31اکتوبرتک پاکستان چھوڑنے کے علاوہ کوئی آپشن نہیں۔

 

نگراں وزیراعظم انوارالحق کاکڑ نے پی آئی اے کی نجکاری کا عمل تیز کرنے کی ہدایت کر دی

اسلام آباد(سی ایم لنکس)نگراں وزیراعظم انوارالحق کاکڑ نے قومی ایئرلائن (پی آئی اے) کی نجکاری کا عمل تیز کر کے جلد از جلد مکمل کرنے کی ہدایت کر دی۔پی آئی اے سے متعلق امور کے جائزہ اجلاس میں نگران وزیر اعظم انوار الحق کاکڑ نے پی آئی اے کی نجکاری کا عمل تیز کرنے کی ہدایت کرتیہوئے کہا ہے کہ خسارے کا شکار سرکاری اداروں کی جلد نجکاری کرکے عوام کے ٹیکس کے پیسوں کو ضائع ہونے سے بچائیں گے۔اجلاس میں پی آئی اے کی نجکاری کے عمل پر پیش رفت کا تفصیلی طور پر جائزہ لیا گیا۔ اجلاس کو پی آئی اے کی موجودہ مالی صورتحال سے بھی آگاہ کیا گیا۔ اجلاس میں نگران وفاقی وزرا شمشاد اختر، فواد حسن فواد، مشیر برائے ہوا بازی ایئر مارشل (ر) فرحت حسین اور متعلقہ اعلی افسران نے شرکت کی۔اجلاس کو پی آئی اے کی موجودہ مالی صورتحال اور نجکاری کے عمل پر تفصیلی بریفنگ دی گئی۔ وزیرِ اعظم نے اس سے متعلقہ تمام اقدامات کے اہداف کو معینہ مدت میں مکمل کرنے کی ہدایت کی اور باقاعدگی سے اس سے متعلق رپورٹ پیش کرنے کی بھی ہدایت کی۔وزیرعظم نے کہا کہ پی آئی اے کی نجکاری کا عمل مکمل ہونے تک حکومت اس کی ہر ممکن معاونت کرتی رہے گی، خسارے کا شکار سرکاری اداروں کی جلد سے جلد نجکاری کرکے عوام کے ٹیکس کے پیسوں کو ضائع ہونے سے بچائیں گے۔ انہوں نے ہدایت کی کہ پی آئی اے کی نجکاری کے عمل کو تیز کرکے جلد از جلد مکمل اور نجکاری کے عمل پر پیشرفت سے باقاعدگی سے آگاہ کیا جائے۔

 

نگران وزیراعظم انوارالحق کاکڑ کاجلد الیکشن کی تاریخ کا عندیہ

اسلام آباد( چترال ٹائمزرپورٹ)نگران وزیراعظم انوار الحق کاکڑ نے الیکشن کی جلد تاریخ کا عندیہ دیدیا۔وزیراعظم انوارالحق کاکڑکی وفاقی وزرا کیہمراہ پریس کانفرنس میں کہنا تھا کہ نواز شریف سے متعلق سوال پر وزیراعظم نے کہا سابق وزیراعظم کی بائیو میٹرک میں حکومت نے کوئی غیر قانونی کام نہیں کیا،نہ ہی انھیں کوئی سیاسی فائدہ دیا گیا۔یہ نہیں ہوسکتا کہ کوئی پارلیمنٹ کو ا?گ لگائے اور وہ جمہوریت کا چمپئین بھی بنے، آگ لگانے والوں کو لائسنس نہیں دے سکتے۔دوران پریس کانفرنس کہنا تھا کہ چین کا 3روزہ دورہ میں صدرشی جن پنگ سے ملاقات انتہائی مثبت رہی، پاکستان پر عزم ہیحالیہ ملاقات کے بعد سی پیک کا تسلسل جاری رکھیگا، سی پیک دونوں ملکوں کیدرمیان رابطوں کو مزید فروغ دیرہا ہے، سی پیک منصوبوں کی رفتار تیز ہونے سے معاشی ومعاشرتی ترقی میں بہتری آئے گی،سی پیک کیدوسرے مرحلیمیں چین کی کمپنیاں بھی سرمایہ کاری کریں گی۔وزیراعظم کا کہنا تھا کہ دورہ چین کے دوران،20کیقریب مفاہمت کی یادداشتوں پر دستخط کیے گئے،ایک عرصیبعدچین سیاتنی بڑی تعدادمیں سمجھوتے ہوئے،چین کی سرمایہ کاری سیملک میں معاشی استحکام آئے گا، انیوالی سرمایہ کاری کیلئیمربوط حکمت عملی وضع کی جارہی ہے۔

 


شیئر کریں:
Posted in تازہ ترین, جنرل خبریںTagged
80715