Chitral Times

May 27, 2024

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

نوجوانوں نے جدید ٹیکنالوجی سے دنیا میں چیلینجز کا مقابلہ کرنا ہے، گورنرحاجی غلام علی

Posted on
شیئر کریں:

نوجوانوں نے جدید ٹیکنالوجی سے دنیا میں چیلینجز کا مقابلہ کرنا ہے، گورنرحاجی غلام علی

جدید ٹیکنالوجی و جدید سہولیات سے فاصلے سمٹ گئے ہیں جس کا مثبت استعمال یقینی بنانا ہے،گورنر

گورنر کا دورہ آئی ایم سائنسز، وزیراعظم یوتھ لیپ ٹاپ اسکیم کے تحت لیپ ٹاپ تقسیم تقریب میں بحیثیت مہمان خصوصی شرکت

بیچلر آف بزنس منیجمنٹ کے 210 طلباء وطالبات میں لیپ ٹاپ تقسیم،تقریب میں سابق نگران صوبائی وزراء عدنان جلیل اور فضل الٰہی کی بھی شرکت

پشاور ( چترال ٹائمز رپورٹ ) گورنرخیبرپختونخواحاجی غلام علی نے کہاہے کہ ملکی آبادی کا زیادہ طبقہ نوجوانوں پر مشتمل ہے، ہمارے نوجوانوں نے جدید ٹیکنالوجی سے دنیا میں چیلینجز کا مقابلہ کرنا ہے۔جدید ٹیکنالوجی و جدید سہولیات سے فاصلے سمٹ گئے ہیں جس کا مثبت استعمال یقینی بنانا ہے۔سہولیات زیادہ ہوں تو صبر و برداشت بھی زیادہ ہونا چاہئے۔تعلیم یافتہ نوجوانوں نے ہی ملک کو تمام شعبوں میں ترقی کیلئے اپنا کردار ادا کرنا ہے۔ان خیالات کا اظہارانہو ں نے پیر کے روز آئی ایم سائنسز حیات آبادمیں وزیراعظم یوتھ لیپ ٹاپ اسکیم کے تحت لیپ ٹاپ تقسیم کرنے کی تقریب سے بحیثیت مہمان خصوصی خطاب کرتے ہوئے کیا۔ گورنر نے اس موقع پر بیچلر آف بزنس منیجمنٹ کے 210 طلباء وطالبات میں لیپ ٹاپ تقسیم کئے۔تقریب میں سابق نگران صوبائی وزراء عدنان جلیل، فضل الٰہی، ڈائریکٹر آئی ایم سائنسز پروفیسر ڈاکٹر عثمان غنی،پروفیسرڈاکٹراباسین یوسفزئی سمیت طلبہ و طالبات، والدین شریک تھے۔گورنر نے آئی ایم سائینز کے اکیڈمک بلاک، اسپورٹس جمنازیم، کمپیوٹر لیب اور زیر تعمیر بلاک کا بھی دورہ کیا۔ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے گورنرنے کہاکہ آئی ایم سائنسز نے 20 سال تعلیمی ترقی کا ایک کامیاب سفر طے کیا ہے۔

 

آئی ایم سائنسز کا عالمی سطح پر بہترین رینکنگ کی فہرست میں شامل ہونا ہدف ہونا چاہئے۔انہوں نے کہاکہ تمام والدین کی خواہش ہوتی ہے کہ انکے بچے بہترین شہرت کے حامل تعلیمی اداروں سے تعلیم حاصل کریں۔انہوں نے کہاکہ اعلٰی تعلیم یافتہ نوجوانوں کی سوچ و ویژن بھی بڑا ہونا چاہئے۔طلبہ لیپ ٹاپ کو صرف ایک مشین نہیں بلکہ علمی ترقی کا ہتھیار سمجھیں۔لیپ ٹاپ طلباء کے ہاتھوں میں ایک طاقتور ٹول کے طور پر کام کریں گے، جو انہیں علم میں اضافہ کرنے، اپنی صلاحیتوں کو بڑھانے اور ایک خوشحال مستقبل کیلئے تیاری کے قابل بنائیں گے۔وقت کے ساتھ ساتھ معاشرہ بدلتا ہے لیکن ٹیکنالوجی نے اس تبدیلی کو بہت تیزرفتار بنادیا ہے۔ٹیکنالوجی نے بہت ترقی کی ہے اور انسانوں کا کام بہت آسان کردیا ہے۔انہوں نے طلباء کومخاطب کرتے ہوئے کہاکہ ڈیٹا کی سہولت سے آپ اپنا قیمتی وقت اور سرمایہ بہترین جگہ پر استعمال کرسکتے ہیں۔ ٹیکنالوجی سے گھبرانے اور پریشان ہونے کی بجائے اس سے استفادہ کرناہوگا۔ ٹیکنالوجی کے درست استعمال اور اس کی افادیت کو فعال بناکر اپنی تخلیقی اور انتظامی صلاحیتوں کو مزید نکھارناہوگا۔گورنرنے کہاکہ ڈیجیٹل ٹیکنالوجی ہماری زندگیوں کا حصہ بن چکی ہے۔ زندگی میں اس کے بغیر کامیابی اور دیرپا ترقی ناممکن ہے۔ اس لیے اس تیزرفتار دْنیا میں ٹیکنالوجی کے ساتھ خود کو بدلیں تاکہ اس سفر میں کامیابی سے ہمکنار ہو سکیں۔ گورنرنے کہاکہ وہ خود کو یونیورسٹیوں کا چانسلر نہیں بلکہ طلبہ و اساتذہ کا خادم سمجھتے ہیں۔تمام یونیورسٹیوں کا دورہ کررہاہوں جس کا مقصد یونیورسٹیوں کے مسائل سمجھنے کے ساتھ کوتاہیوں کو دور کرنے کیلئے اقدامات اٹھا ناہے۔ انہوں نے کہاکہ نوجوان ہمارا مستقبل ہیں، طلبہ کو لیپ ٹاپ فراہم کر دیئے ہیں اورباقی بھی تمام سہولیات فراہم کریں گے۔انہوں نے نوجوانو کو مخاطب کرتے ہوئے کہاکہ شائستگی،روایات واقدار کو زندگی کاحصہ بنائیں، ریاست اوریاستی اداروں کے ساتھ کھڑے ہوکر اس ملک کی ترقی اور خوشحالی کیلئے کردار ادا کریں۔

chitraltimes governor kp visit Im sciences 2 1


شیئر کریں:
Posted in تازہ ترین, جنرل خبریںTagged
80664