Chitral Times

Jun 13, 2024

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

 یونیورسٹی آف چترال کے لیے حاصل کی گئی زمین باضابطہ طور پر یونیورسٹی کے حوالے کر دی گئی

Posted on
شیئر کریں:

 یونیورسٹی آف چترال کے لیے حاصل کی گئی زمین باضابطہ طور پر یونیورسٹی کے حوالے کر دی گئی

چترال(چترال ٹایمزرپورٹ ) یونیورسٹی آف چترال نے زمین کے حصول کے ساتھ اہم سنگ میل عبور کر لیا .آج یونیورسٹی کے لیے حاصل کی گئی زمین باضابطہ طور پر چترال یونیورسٹی کے حوالے کر دی گئی ہے۔

جمعرات کے دن ایک تقریب میں، اسسٹنٹ کمشنر/اسسٹنٹ کلکٹر محمد عاطف جالب نے یونیورسٹی آف چترال کے پروجیکٹ ڈائریکٹر انجینئر ضیاء اللہ کے ہمراہ یونیورسٹی کی حاصل شدہ زمین کا دورہ کیا۔ اس دورے کے دوران انہوں نے حد بندی کا عمل مکمل کیا اور زمین کی ملکیت یونیورسٹی آف چترال کو باضابطہ طور پر منتقل کر دی۔ یونیورسٹی آف چترال کو منتقل کی گئی کل اراضی 178 کنال اور 12 مرلہ ہے۔

وائس چانسلر، پروفیسر ڈاکٹر ظاہر شاہ نے اس اہم کوشش میں غیر متزلزل تعاون اور عزم پر ضلعی انتظامیہ اور ڈاکٹر عاطف جالب، اسسٹنٹ کمشنر/اسسٹنٹ کلکٹر اور ان کی ٹیم کا تہہ دل سے شکریہ ادا کیا۔ وائس چانسلر نے امید ظاہر کی کہ دریا کے پار بقیہ 22 کنال اراضی بھی ضلعی انتظامیہ کے تعاون سے جلد حاصل کر لی جائے گی۔ وائس چانسلر نے اس مقصد کے حصول میں پروجیکٹ ڈائریکٹر انجینئر ضیاء اللہ اور ڈپٹی ڈائریکٹر پی اینڈ ڈی ناجی اللہ کی کاوشوں کو سراہا۔

انھوں نے مذید کہا ہے کہ چونکہ یونیورسٹی انتظامیہ نے اب باضابطہ طور پر زمین کی ملکیت لے لی ہے، ہم کمیونٹی سے تعاون اور افہام و تفہیم کی درخواست کرتے ہیں۔ یونیورسٹی کی مستقبل کی ترقی اور ترقی کے مفاد میں، ہم کمیونٹی سے درخواست کرتے ہیں کہ وہ یونیورسٹی کی زمین پر کسی بھی قسم کی فصل بونے سے گریز کریں۔

chitraltimes university of chitral land handed over to university officials 1 chitraltimes university of chitral land handed over to university officials 7 chitraltimes university of chitral land handed over to university officials 8 chitraltimes university of chitral land handed over to university officials 5


شیئر کریں:
Posted in تازہ ترین, چترال خبریںTagged
79175