Chitral Times

Mar 3, 2024

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

روز چترال کی طرف سے نرسنگ کی طالبہ کو سکالر شپ کا چیک دیا گیا

شیئر کریں:

روز چترال کی طرف سے نرسنگ کی طالبہ کو سکالر شپ کا چیک دیا گیا

چترال ( چترال ٹایمز رپورٹ ) ROSE,Chitral کے دفتر میں گزشتہ دن منعقدہ ایک تقریب میں چترال کے علاقے سیوحت شغورگرم چشمہ سے تعلق رکھنے والی نرسنگ کی طالبہ انیلا شہزادی بنت محمد پناہ کو سکالر شپ چیک دینے کی تقریب منعقد ہوئی ۔
اس تقریب کے خاص مہمان بنک آف پنجاب کے منیجر امتیاز حسین شاہ تھے ۔ امتیاز روز کو سپورٹ کرنے میں پیش پیش رہے ہیں اور انکا تعاون اور محبت ہمیشہ سے ادارے کے ساتھ شامل رہی ہے تقریب میں طالبہ کے والد محترم نے طالبہ کیطرف سے چالیس ہزار روپے کا چیک وصول کیا۔ اس موقع پر ROSE, Chitral کے ایکزیگٹیو کے ممبران بھی موجود تھے۔
مس انیلا کراچی میں نرسنگ کے آخری سمسٹر میں تعلیم مکمل کررہی ہے خاندان میں اچانک بیماری کی وجہ سے انکا خاندان انکی فیس ادا کرنے سے قاصر تھا اس لئے انھوں نے روز سے رجو ع کیا جس کے نیتجے میں اسکی فیس روز کی طرف سے ادا کردی گئی اور یوں اس ہونہار طالبہ کا مستقبل متاثر ہونے سے محفوظ رہا ۔
کوئی بھی ادارہ اس طرح کی ہنگامی مالی مدد کرنے سے قاصر رہتے ہیں مگر روز اس لحاظ سے منفر د ہے کہ یہ طلباء طالبات کو اچانک ضرورت پڑنے پر بھی مایوس نہیں کرتا ۔ حالانکہ اس طرح کی ہنگامی امداد کے لئے کیش رقم کی ضرورت پڑتی ہے جو کہ موجودہ حالات میں روز کے لئے انتہائی مشکل صورتحال ہے کیونکہ حالیہ معاشی مشکلات اور مالی بحران کی وجہ سے ہمارے مستقل ڈونر دوسرے سالوں کی طرح ہمارے ساتھ تعاون کرنے سے قاصر ہیں جس کی وجہ روز شدید مالی مشکلات کا شکار ہیں اس لئے مقامی مخیر خواتین و حضرات سے درد مندانہ اپیل کی جاتی ہے کہ خدارا آگے آئیے اور انیلا جیسے کئی طلباو طالبات اپنی مالی مشکلات کی وجہ سے آپ کی راہ تک رہے ہیں انکی مدد کیجئے اور انکا مستقبل تباہ ہونے سے بچانے کے لئے اپنا کردار ادا کیجئے۔


شیئر کریں: