Chitral Times

May 19, 2024

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

ایس آئی ایف کے زیراہتمام صنفی تشدد کے خاتمے کے لیے ایکٹیوزم کے موضوع پر سیمینار کا انعقاد

شیئر کریں:

ایس آئی ایف کے زیراہتمام صنفی تشدد کے خاتمے کے لیے ایکٹیوزم کے موضوع پر سیمینار کا انعقاد

چترال ( چترا ل ٹایمز رپورٹ ) صنفی بنیاد پر تشدد کے خلاف چترال کے ایک مقامی ہوٹل میں سکیوراسلامیک فرانس( ایس آئی ایف)چترال نے ادارہ ولڈفوڈ پروگرام کے اشتراک سے ایک پروگرام کا انعقاد کیا۔ اس پر پروگرام کا آغاز تلاوت کلام پاک سے ہوا۔

پروگرام کا موضوع “صنفی تشدد کے خاتمے کے لیے ایکٹیوزم” پروگرام میں حیدر علی پروجیکٹ مینجر ایس آئی ایف نے معزز مہمانوں کو خوش آمدید کہا۔ پروگرام میں شائستہ مینجر سویل سوسائٹی اے کے آر ایس پی، نفیسہ بی بی کلینکل سائیکالوجسٹ پاپولیشن ویلفیئر چترال، آسیہ اجمل پروجیکٹ مینجر دارلامان چترال , شازیہ سلطان جنڈر اسپشلسٹ اے کے ار ایس پی اور سول سو سائٹی کی نمائندگی کرنے والی خواتین نے اپنے خیالات کا اظہار کیا تا ہم شراکاء کا کہنا تھا کہ چترال کی خواتین کو اپنی کلچرل اور مذہبی روایات میں رہتے ہوئے صنفی بنیاد پر تشدد سے بچنے کے لیے آگاہی حاصل کرنے کے ساتھ ساتھ خود معاشی طور بااختیار کرنا ہوگا۔ اس موقعے پر ایس آئی ایف نے اپنے حالیہ کاموں پر ایک ڈاکومنٹری فلم بھی حاضرین کے ساتھ شیر کی۔ پروگرام کے آخر میں سیماب گل پروجیکٹ مینجر ایس آئی ایف نے پروگرام میں شرکت پر حاضریں کا شکریہ ادا کیا۔

یادرہے کہ صنفی بنیاد پر تشدد کے خلاف 16 دن کی سرگرمی ایک سالانہ بین الاقوامی مہم ہے جو 25 نومبر کو خواتین کے خلاف تشدد کے خاتمے کے عالمی دن سے شروع ہوتی ہے اور 10 دسمبر تک انسانی حقوق کے دن تک جاری رہتی ہے.یہ پروگرام بھی اسی تسلسل کی ایک کڑی تھی ۔

chitraltimes sif organizes seminar on gender harrasment 6

chitraltimes sif organizes seminar on gender harrasment 3 chitraltimes sif organizes seminar on gender harrasment 5


شیئر کریں:
Posted in تازہ ترین, چترال خبریںTagged
68947