Chitral Times

Nov 26, 2022

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

سیلاب متاثرین تاحال حکومتی امداد کے منتظر، امدادی فنڈز واپس حکومتی خزانے میں جانے سے روک کر مستحق گھرانوں میں تقسیم کی جائے، احمد محمد علی

Posted on
شیئر کریں:

سیلاب متاثرین تاحال حکومتی امداد کے منتظر، امدادی فنڈز واپس حکومتی خزانے میں جانے سے روک کر مستحق گھرانوں میں تقسیم کی جائے، احمد محمد علی

اپر چترال ( چترال ٹایمز رپورٹ ) نوجوان سیاسی رہنما احمد محمد علی نے ضلعی انتظامیہ سمیت صوبائی حکومت سے مطالبہ کیا ہے کہ سیلاب متاثرین کے لئے اعلان کردہ رقوم کا دس فیصد بھی مستحق گھرانوں کو نہیں ملا۔ انھیں خدشہ ہے کہ یہ رقم واپس حکومتی خزانے میں چلی جائے گی۔

احمد محمد علی کے مطابق صوبائی حکومت نے ضلعی سطح پر سیلاب متاثرین کی فوری امداد کے لئے 50 کروڑ روپے کا اعلان کیا تھا۔ متاثرین کے سروے کے وقت صرف ان گھرانوں کو متاثر قرار دیا گیا جو مکمل طور پر تباہ شدہ تھے۔ جبکہ مکمل تباہ شدہ گھروں کو جو رقم مل رہی ہے وہ اونٹ کے منہ میں زیرہ کے برابر بھی نہیں ہے۔ اسی طرح جزوی نقصانات، مال مویشیوں کی ہلاکت، تیار فصلوں سمیت درختوں کو پہنچنے والے نقصانات کا بھی ازالہ کرنے کا وعدہ کرکے فنڈز کا اعلان کیا گیا تھا۔
ایک اخباری بیان میں انھوں نے کہا ہے کہ اکثر متاثرین کھلے اسمان تلے زندگی گزارنے پر مجبور ہیں جبکہ علاقے میں سردی شروع ہوگیی ہے اور متاثرین بے یارومددگار کسی مسیحا کا انتظار کررہے ہیں ۔

احمد محمد علی کے مطابق سروے ٹیم کی غفلت اور لاپرواہی کے سبب سینکڑوں مستحق گھرانے امدادی رقوم کے حصول سے محروم رہے ہیں۔

محمد علی کے بقول مکمل تباہ شدہ گھروں کی تعداد شاید 100 سے بھی کم ہو۔ اسی طرح 50 کروڑ ہی رقم میں سے زیادہ سے زیادہ 10 کروڑ ہی قابلِ تقسیم بن جاتی ہے جبکہ بقایا رقم واپس حکومتی خزانے میں جانے کا خدشہ ہے۔

احمد محمد علی نے پر زور اپیل کی ہے کہ شدید مہنگائی اور فصلوں کی بربادی کی وجہ سے متاثرین قحط کی صورتحال سے دوچار ہیں۔ اس کے علاؤہ جزوی نقصان شدہ گھروں کو بھی امداد سے محروم رکھا گیا ہے جو کہ ظلم سے کم نہیں ہے۔

محمد علی نے مطالبہ کیا ہے کہ اسی صورتحال کو مد نظر رکھتے ہوئے سیلاب متاثرین کی رقوم کو مستحق افراد تک پہنچائی جائے۔ انھوں نے امید ظاہر کی ہے کہ صوبائی حکومت اور ضلعی انتظامیہ شدید مشکلات سے دوچار عوام کا درد محسوس کرکے بقایا رقم کی نہ صرف تفصیلات جاری کریں گے بلکہ انھیں مستحق گھرانوں میں فوری طور پر تقسیم کو بھی یقینی بنائیں گے۔

یاد رہے کہ احمد محمد علی اپر چترال کے ولیج کونسل کھوژ میں بطور کونسلر خدمات انجام دے رہے ہیں۔

chitraltimes flood hit area of yarkhoon valley mastuj brep chitraltimes wheat crop distroyed by flood and continue rain in upper chitral 1 chitraltimes flood hit area of yarkhoon valley mastuj1 ac mastuj visit brep flood affected area3 chitraltimes qari faizullah visit flood affected area of khuzh and brep6


شیئر کریں: