Chitral Times

Mar 1, 2024

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

روز چترال کی طرف سے انجینئرنگ کی ایک اور طالب علم کو سکالر شپ کا چیک دیا گیا

Posted on
شیئر کریں:

روز چترال کی طرف سے انجینئرنگ کی ایک اور طالب علم کو سکالر شپ کا چیک دیا گیا

چترال ( چترال ٹایمز رپورٹ ) چترال میں اعلیِ تعلیم کیلیے کوشان ادارہ “روز چترال “کے دفتر میں منعقدہ ایک تقریب میں چترال کے ایک پسماندہ علاقے موری پائین سے تعلق رکھنے والے ایک ہونہارطالب علم خواجہ جواد اللہ ولد خواجہ عطاء اللہ جو کہ حال ہی میں یونیورسٹی آف انجیںئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی پشاور میں اوپن میرٹ پر مائنیگ انجینئرنگ میں داخلہ لینے میں کامیاب ہوئےہیں کو سکالر شپ چیک دینے کی تقریب منعقد ہوئی ۔ جواد اپنے پورے تعلیمی کیرئیر میں ایک ہونہار طالب علم رہے ہیں اور وہ موری پائین جیسے تعلیمی لحاظ سے پسماندہ علاقے سے انجینئرنگ میں اوپن میرٹ پر داخلہ لینے والے پہلے طالب علم ہیں۔

اس تقریب کے خاص مہمان سینٹینئل ماڈل سکول کے وائس پرنسپل شاہد جلال تھے ۔ پرنسپل ROSE کے ایک مستقل ڈونر اورمحسن ہیں ۔ اس تقریب میں طالب علم جواد کے والد محترم نے طالب علم کیطرف سے پچاس ہزار کا چیک وصول کیا۔ اس موقع پر ROSE, Chitral کے ایکزیگٹیو کمیٹی کے ممبران بھی موجود تھے۔
اس موقع پر گفتگو کرتے ہویے چیرمین ہدایت اللہ نے کہا کہ ان تقاریب کو میڈیا میں دینے کا مقصد کوئی ذاتی تشیہر بالکل نہیں ہے بلکہ صرف یہ آگاہی پھیلانا ہے کہ چترال کےکئی ایسے پسماندہ علاقوں کے بچے اور بچیاں پروفیشنل ادروں میں داخلہ لینے کی اہلیت تو رکھتے ہیں مگر زیادہ تر باصلاحیت طلبہ محض مالی مشکلات کی وجہ سے داخلہ لینے سے محروم رہ جاتے ہیں۔ اس لئے چترال کے تمام صاحب ثروت خوایتن و حضرات خاصکر چترال کے ڈاکٹرز، انجینئرز ، وکلاء اور دوسرے پروفیشنلز سے درخواست ہے کہ وہ آگے اکر ہمارا ساتھ دے تاکہ ہم مستقبل میں بھی ایسے کئی باصلاحیت طلبہ کو مالی سپورٹ کرکے ان ادروں میں بھیج سکے۔

 


شیئر کریں: