Chitral Times

Sep 25, 2022

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

پاکستان تحریک انصاف وہ واحد جماعت ہے جس نے حقیقی معنوں میں اسلام کی خدمت کی ہے۔ تعلیمی اداروں میں قرآن مجید کا ترجمہ متعارف کرانے کے ساتھ ساتھ ملکی تاریخ میں پہلی مرتبہ خیبرپختونخوا میں آئمہ مساجد کو ماہانہ وظائف دینے کا سلسلہ شروع کیا ۔ وزیراعلیِ 

Posted on
شیئر کریں:

پاکستان تحریک انصاف وہ واحد جماعت ہے جس نے حقیقی معنوں میں اسلام کی خدمت کی ہے۔ تعلیمی اداروں میں قرآن مجید کا ترجمہ متعارف کرانے کے ساتھ ساتھ ملکی تاریخ میں پہلی مرتبہ خیبرپختونخوا میں آئمہ مساجد کو ماہانہ وظائف دینے کا سلسلہ شروع کیا جبکہ جامع مساجد کے خطیبوں کے لیے ماہانہ وظائف میں بھی اضافہ کیا گیا

پشاور ( چترال ٹایمز رپورٹ ) وزیر اعلیٰ خیبر پختونخوا محمود خان نے کہا ہے کہ اسلام کی سربلندی کے لئے عمران خان کے کردار اور خدمات کا عالم اسلام معترف ہے۔ اقوام متحدہ اور اسلامی کانفرنس جیسے بین الاقوامی فورمز پر تحفظ ناموس رسالت کے لیے اور اسلاموفوبیا کے خلاف عمران خان نے ایک مجاہد کا کردار ادا کیا ہے۔ وزیراعلیٰ نے کہا ہے کہ قومی اداروں کو عمران خان کی کردار کشی کیلئے استعمال کرنا امپورٹڈ حکومت کا شرمناک عمل ہے۔ عمران خان ملکی تاریخ کے واحد لیڈر ہیں جنہوں نے غیر متزلزل اور واضح الفاظ میں ناموس رسالت کا دفاع کیا اور اسلاموفوبیا کے خلاف ڈٹ کر کھڑے ہو گئے اور اس سلسلے میں پوری مسلم امہ کے دلوں کی آواز بنے۔ عمران خان نے پوری دنیا پر واضح کیا کہ مسلم امہ اس قسم کے تعصب کو مزید برداشت کرنے کی متحمل نہیں ہو سکتی۔

 

وزیر اعلیٰ نے کہا کہ ن لیگ والے بوکھلاہٹ کا شکار ہیں، یہ ایک غلام جماعت ہے جو کہ آزاد قوم پر حکمرانی نہیں کر سکتی۔ نوے کی دہائی میں مسلم لیگ ن کے سپریم کورٹ پر مسلح حملے کو قوم بھولی نہیں ہے۔ مریم نواز کا جھوٹ پوری قوم دیکھ چکی ہے، انہوں نے ابتک اس بات کا تعین نہیں کیا ہے کہ ان کا دادا غریب گھرانے سے تھا یا ارب پتی سرمایہ کارتھے۔ وزیر اعلیٰ سیکریٹریٹ سے جاری کردہ بیان میں محمود خان نے واضح کیا کہ عمران خان نے ملک میں حقیقی اسلامی اور فلاحی نظام قائم کرنے کے لیے ریاست مدینہ کو رول ماڈل بنا کر اقدامات اٹھائے۔پاکستان تحریک انصاف وہ واحد جماعت ہے جس نے حقیقی معنوں میں اسلام کی خدمت کی ہے۔ تعلیمی اداروں میں قرآن مجید کا ترجمہ متعارف کرانے کے ساتھ ساتھ ملکی تاریخ میں پہلی مرتبہ خیبرپختونخوا میں آئمہ مساجد کو ماہانہ وظائف دینے کا سلسلہ شروع کیا جبکہ جامع مساجد کے خطیبوں کے لیے ماہانہ وظائف میں بھی اضافہ کیا گیا۔ مساجد میں بلا تعطل بجلی کی فراہمی کو یقینی بنانے کے لیے 7370 مساجد کو شمسی توانائی پر منتقل کیا جا چکا ہے جبکہ دیگر مساجد پر کام شروع ہے۔

 

وزیر اعلیٰ نے واضح کیا کہ رواں سال ترقیاتی منصوبوں میں مدارس کی تعمیر نو اور ضلع بونیر، مانسہرہ اور دیر میں ماڈل مدارس کا قیام شامل کیا گیا ہے جو اس بات کا واضح ثبوت ہے کہ عمران خان کی جماعت حقیقی معنوں میں اسلام کی خدمت پر یقین رکھتی ہے۔ وزیر اعلیٰ نے کہا کہ ہم اسلام کو سیاسی مقاصد کے لیے استعمال کرنے پر یقین نہیں رکھتے۔ چند سیاسی جماعتیں اسلام کو اپنی گندی سیاست کے لیے استعمال کرتی ہیں مگر وہ اپنی اس مفاد پرست چال میں کامیاب نہیں ہوں گی۔ قومی اداروں پر شرمناک اور جھوٹے پروپیگنڈے سے قومی تشخص کو مجروح کیا جا رہا ہے۔ نواز شریف اور چالیس چور مزید قوم کو دھوکہ نہیں دے سکتے، تعصب سے بھری جماعت کو حکومت کرنے کا کوئی حق نہیں۔ وزیراعلیٰ نے واضح کیا کہ بھکاریوں کے اس ٹولے کو قوم مزید برداشت نہیں کرے گی۔ عمران خان وہ واحد لیڈر ہیں جو پورے ملک اور مسلم اُمہ کی نمائندگی کر رہے ہیں اور ہم چوروں اور عدالتوں سے مفرور لوگوں کی حکمرانی مزید برداشت نہیں کریں گے۔ وزیر اعلیٰ محمود خان نے واضح کیا کہ پاکستانی قوم عمران خان کے ساتھ سیسہ پلائی دیوار کی مانند کھڑی ہے اور حقیقی آزادی کے حصول کے لیے کسی بھی قربانی سے دریغ نہیں کرے گی۔


شیئر کریں: