Chitral Times

Mar 2, 2024

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

پڑوسی جامعات کے تجربوں سے استفادہ کرکے جامعہ چترال کی منصوبہ بندی کو جامع بنایا جائےگا۔ وائس چانسلر

Posted on
شیئر کریں:

پڑوسی جامعات کے تجربوں سے استفادہ کرکے جامعہ چترال کی منصوبہ بندی کو جامع بنایا جائےگا۔ وائس چانسلر

چترال ( نمایندہ چترال ٹایمز ) جامعہ چترال کے وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر ظاہر شاہ کے دفتر سے جاری ایک پریس ریلیز میں کہا گیا ہے کہ یونیورسٹی کی ماسٹر پلاننگ اور تعمیر وترقی کے پروجیکٹ کو جامع اور نقائص سے پاک بنانے کیلئے ان کی سربراہی میں چار رکنی ٹیم نے قریبی جامعات بشمول شہید بے نظیر بھٹو یونیورسٹی اور یونیورسٹی آف سوات کا مفصل دورہ کیا۔ جمعرات کو ایس بی بی یو شرینگل پہنچنے پر یونیورسٹی کے وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹرمحمدشہاب، پرو وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر عبدلخالق جان اور رجسٹرار بادشاہ حسین نے اپنی یونیورسٹی میں جاری پی ایس ڈی پی پراجکیٹ کے حوالے سے جامعہ چترال کی ٹیم کو تفصیلی برینگ دی۔
بعد میں متعلہ سائٹ اور مکمل شدہ و زیر تعمیر عمارتوں کا مفصل معائنہ کرایااور روانگی کے وقت میزبان وائس چانسلر نے انہیں اپنی یونیورسٹی کی جانب سے شیلڈ بھی دیا۔

جمعہ نو ستمبر کو جامعہ چترال کی ٹیم یونیورسٹی آف سوات کے دورے پر چہار باغ پہنچی جہاں وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر حسن شیر نے رجسٹرار، ڈائیریکٹر پی ایند ڈی، اور ڈائیریکٹر ورکس کے ہمراہ انہیں مفصل بریفنگ دیا۔اور پی ایس ڈی پی پراجیکٹوں میں پیش آمدہ مسائل کی نوعیتوں سے آگاہ کیا۔ بعد میں میزبان وائس چانسلر نے یونیورسٹی کی نو تعمیر شدہ عمارات کا دورہ بھی کرایا۔مذکورہ دورے میں جامعہ چترال کی ٹیم میں وائس چانسلر کے علاوہ پروجیکٹ ڈائیریکٹر انجنئیر محمد ضیاءاللہ، ڈپٹی ڈائیریکٹرپی اینڈ ڈی نجی اللہ اور اسسٹنٹ ڈائیریکٹر ورکس انجنئیر عطاء اللہ شامل تھے۔

chitraltimes vc chitral university visit sbbu and swat university 3 chitraltimes vc chitral university visit sbbu and swat university 4 chitraltimes vc chitral university visit sbbu and swat university 1


شیئر کریں: