Chitral Times

Oct 6, 2022

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

ہیڈ ماسٹر محمد ایوب مدت ملازمت مکمل کرکے سبکدوش ، جی ایچ ایس کجو میں الوداعی تقریب

شیئر کریں:

ہیڈ ماسٹر محمد ایوب مدت ملازمت مکمل کرکے سبکدوش ، جی ایچ ایس کجو میں الوداعی تقریب

چترال ( چترال ٹایمز رپورٹ ) گورنمنٹ ہائی سکول کجو میں اپنی ساٹھ سالہ مدتِ ملازمت مکمل کر کے سبکدوش ہونے والے ہیڈ ماسٹر محمد ایوب خان کے اعزاز میں ایک انتہا ئی شاندار الوداعی پروگرام کا انعقاد کیا گیا۔ پروگرام میں سکول کے طلبأ و طالبات اور اساتذہ کے علاوہ بڑی تعداد میں اہل علاقہ، سول سو سائٹی کے نمائندوں، ویلج کونسل کے ممبران اور چئیرمین، مختلف سکولوں کے سربراہان سمیت محکمہ تعلیم کے دوسرے اعلٰی افسران اور ڈی ای او میل چترال لور محمود غزنوی نے بَطورِ مہمانِ خصوصی شرکت کی۔

 

چئیرمین ویلج کونسل کُجو مولانا فضل الحمٰن ، صدر آل ٹیچرز ایسوسیشن چترال نثار احمد نے تقریب سے خطاب کیا۔ مہمانِ خصوصی محمود غزنوی ڈی ای او میل لوئر چترال نے محمد ایوب خان کے ساتھ گزرے اپنی یادوں کا تذکرہ کیا اور کہا کہ آپ انتہائی نیک نیت، فرض شناس، امانتدار اور انتظامی صلاحیتوں سے مالا مال شخصیت ہیں۔ آپ یاروں کے یار، دوستوں کے غمخوار اور طالب علموں کے انتہائی ہمدرد اور شفیق انسان ہیں۔

 

سبکدوش ہونے والے ہیڈ ماسٹر محمد ایوب نے اپنی صدارتی خطبے میں اپنی پوری زندگی کا خلاصہ بیان کیا۔ اساتذہ کو نصیحت کرتے ہوئے کہا کہ اگر زندگی میں حقیقی خوشی اور سکون چاہتے ہو تو سکول کے ہر طالب علم کے ساتھ اپنے بچوں جیسا برتاو رکھو۔ طالب علم کا حق کبھی ضائع نہ کرو ورنہ دنیا ہی میں پکڑ ہوگی۔ انھوں نے طالب علموں کو دل لگا کر پڑہنے اور وقت کے تقاضے کے مطابق اپنے آپ کو سنوارنے کی نصیحت کی۔ انھوں نے موقع پر موجود والدین سے درخواست کی کہ وہ اپنی بچوں کی تعلیمی معاملات اور درس و تدریس میں دلچسپی لیں۔ اور روزانہ کی بنیاد پر ان پر چیک اینڈ بیلنس رکھیں۔

 

اس پر رونق پروگرام کا احتتام دعا سے ہوا۔ آخر میں علاقہ کوہ کے عوام اور طلباء و طالبات نے اپنے ہر دل عزیز ہیڈ ماسٹر کو شاندار طریقے سے رخصت کیا۔ آ پ کو تُخفے تخائف پیش کی، ہار پہنائے، آپ پر پھول اور مٹھائیاں نچھاور کی گئیں اور گاڑیوں کی لمبی قطار میں آپ کو آپ کے گھر تک لے جایا گیا۔
واضح رہے کہ ہیڈ ماسٹر محمد ایوب چترال کے قابل فخر فرزند سی ایس ایس افیسر عمران الحق ( پی اے ایس ) کے والدِ گرامی اور سپین میں قیام پذیر چترال کے معروف بزنس مین نبی خان کے بڑے بھائی جبکہ معروف سکالر اور گُجرات یونیورسٹی کے پروفیسر ڈاکٹر ضیا اللہ خان آپ کے برادرِ نسبتی ہیں۔

chitraltimes muhammad ayub hm retired program

chitraltimes muhammad ayub hm retired2 دchitraltimes muhammad ayub hm retired1chitraltimes muhammad ayub hm retired program3


شیئر کریں: