Chitral Times

Oct 3, 2022

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

محکمہ جنگلات خیبر پختونخوا کےتحت 3کروڑ75 لاکھ سے زائد پودے مون سون شجرکاری مہم کے دوران صوبہ بھر میں لگانے کے انتظامات مکمل۔ترجمان

شیئر کریں:

محکمہ جنگلات خیبر پختونخوا کےتحت 3کروڑ75 لاکھ سے زائد پودے مون سون شجرکاری مہم کے دوران صوبہ بھر میں لگانے کے انتظامات مکمل۔ترجمان

پشاور(چترال ٹایمز رپورٹ ) محکمہ جنگلات ماحولیات و جنگلی حیات، خیبر پختونخوا کے تحت مون سون شجرکاری مہم کا آغاز کر دیا گیا ہے۔ 10 بلین ٹری سونامی پراجیکٹ مون سون شجرکاری مہم کے تحت صوبہ بھر میں 3 کروڑ، 75 لاکھ، 64 ہزار پودے لگائے جائینگے جس کے لئے تمام تر انتظامات مکمل کر لئے گئے ہیں۔مون سون شجرکاری مہم کے لئے 116 مختلف اقسام کے پودوں کا انتخاب کیا گیا ہے جسے صوبے کے جغرافیائی، آب و ہوا اور مٹی کی مناسبت سے لگانے کے انتظامات کر لئیے گئے ہیں ۔

ترجمان، محکمہ جنگلات ماحولیات و جنگلی حیات، خیبر پختونخوا کی طرف سے جاری ایک پریس ریلیز کے مطابق محکمہ جنگلات خیبر پختونخوا کے پاس اس وقت سرکاری اور نجی نرسریوں میں 11 کروڑ 39 لاکھ سے زائد پودے تیار ہیں۔ خیبر پختونخوا کے جنگلاتی احاطے کو تین بڑے سرکل میں تقسیم کیا گیا ہے۔ سینٹرل جنوبی ریجن ون جس میں جنوبی اضلاع سمیت نئے ضم شدہ قبائلی اضلاع شامل ہیں میں ایک کروڑ 96 لاکھ پودے لگائے جائینگے، جبکہ شمالی فارسٹ ریجن 2 ایبٹ آباد جس میں ہزارہ ڈویژن کے اضلاع شامل ہیں میں مون سون شجرکاری کے تحت9 8 لاکھ 27 ہزار سے زائد پودے لگائے جا ئینگے۔ اسی طرح ملاکنڈ فارسٹ ریجن 3 سوات جس میں ملاکنڈ ڈویژن کے تمام اضلاع شامل ہیں میں شجرکاری مہم کے تحت 90 لاکھ سے زائد پودے لگانے کا پروگرام ہے۔

محکمہ جنگلات، خیبر پختونخوا نے مون سون شجرکاری مہم کو 6 بڑے ادارہ جاتی گروپس (سرکاری محکموں) کے ذریعے لگانے کا اہتمام کیا ہے۔ جس میں مختلف سرکاری اداروں کے تحت مجموعی طور پر 2کروڑ 68 ہزار پودے جس میں ریجن ون میں ایک 31 لاکھ پودے، ریجن 2 میں 41 لاکھ 43 ہزار پودے جبکہ ریجن 3 میں 34 لاکھ 39 ہزار سے زائد پودے لگائے جائینگے۔

محکمہ جنگلات کے مطابق صوبہ بھر میں وسیع پیمانے پر شہری و غیر شہری علاقوں میں 8 لاکھ 95 ہزار پودے لگائے جائینگے جبکہ فارم فارسٹری پروگرام کے تحت صوبہ بھر میں 89 لاکھ 46 ہزار پودے لگانے کا اہتمام کیا گیا ہے۔اسی طرح دیہی ترقیاتی تنظیموں کے تحت خیبر پختونخوا میں 22 لاکھ سے زائد پودے لگائے جائینگے۔ اسی طرح دفاعی افواج کے تحت بھی شجرکاری مہم کا پروگرام ڈیزائن کیا گیا ہے اور صوبہ بھر میں 38لاکھ 79 ہزار پودے لگائے جائینگے۔مزید برآں صوبے کے تعلیمی اداروں کے تحت بھی مون سون شجرکاری میں شمولیت کا موقع دیا گیا ہے اور صوبہ بھر 9 لاکھ 48 ہزار پودے لگانے کا ہدف دیاگیا ہے۔

 


شیئر کریں: