Chitral Times

Jul 1, 2022

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

صوبائی ٹاسک فورس برائے انسداد پولیو کا اجلاس, شمالی وزیرستان سے پولیو کے تین نئے کیسز رپورٹ حوالے بریفنگ, انسدادپولیو مہمات کو مزید موثر بنایا جائے گا۔ وزیر صحت

شیئر کریں:

چیلینجز کے باوجود حکومت خیبر پختونخوا پولیو کے مکمل خاتمہ کیلئے پرعزم ہے۔ چیف سیکرٹری ڈاکٹر شہزاد خان بنگش
پولیو ٹیموں کے لئے سیکورٹی کے بہترین انتظامات و تربیت دینے کی ہدایت۔

ُپشاور (چترال ٹایمز رپورٹ) خیبر پختونخوا کے وزیر صحت و خزانہ تیمور سلیم جھگڑا اور چیف سیکرٹری ڈاکٹر شہزاد خان بنگش کی زیر صدارت صوبائی ٹاسک فورس برائے انسداد پولیو کا اجلاس منگل کے روز کیبنٹ روم سول سیکرٹریٹ پشاور میں منعقد ہوا۔ اجلاس میں متعلقہ انتظامی سیکرٹریز، ڈویژنل کمشنرز، ڈپٹی کمشنرز، پاک آرمی، پولیس کے حکام، صوبائی ایمرجنسی آپریشن سنٹر کے کوآرڈینیٹر، عالمی ادارہ صحت، یونیسیف، بل اینڈ ملینڈا گیٹس فاونڈیشن اور دیگر معاون تنظیموں کے نمائندوں نے شرکت کی۔ وزیر صحت و خزانہ تیمور سلیم جھگڑا نے کہاچیلینجز کے ساتھ ساتھ پولیو کے مکمل خاتمے تک سخت محنت کی ضرورت ہے۔ بنوں اور ڈیرہ اسماعیل خان ڈویژن میں انسدادپولیو مہمات پر خصوصی توجہ مرکوز ہے۔

وزیر صحت کا کہنا تھا کہ ضم اضلاع سمیت صوبے کے دیگر اضلاع میں بنیادی صحت مراکز کے انفراسٹرکچر میں بہتری لائی گئی ہے۔ان مراکز میں ڈاکٹروں اور دیگر طبی عملے کی دستیابی کو یقینی بنا رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ صحت کے شعبے میں اصلاحات سے شہریوں کو بہترین سہولیات میسر ہونگی اور پولیو مہمات پر بھی مثبت اثر پڑے گا۔اس موقع پر ایمرجنسی آپریشن سنٹر کے کوآرڈینیٹر عبدالباسط نے اجلاس کو بتایا کہ شمالی وزیرستان سے پولیو کے تین کیسز رپورٹ ہوئے ہیں اسی لئے بنوں اور ڈیرہ اسماعیل خان ڈویژن میں پولیو مہم کے لئے خصوصی منصوبہ بندی کی گئی ہے۔ انہوں نے مزید بتایا کہ 23 مئی سے شروع ہونے والے انسدادپولیو مہم کے دوران   65 لاکھ سے زائد پانچ سال سے کم بچوں کو پولیو قطرے پلائے جائیں گے۔ چیف سیکرٹری خیبرپختونخوا ڈاکٹر شہزادخان بنگش نے ہدایت کی کہ بنوں اور ڈیرہ اسماعیل خان ڈویژن میں انسدادپولیو مہم مزید موثرانداز میں چلائی جائے۔

چیف سیکرٹری کا کہنا تھاکہ پولیو کا مکمل خاتمہ آئندہ نسلوں کو معذوری سے بچانے کے لئے ناگزیر ہے جس میں کوئی غفلت اورکوتاہی برداشت نہیں کی جائے گی۔ڈاکٹر شہزادخان بنگش نے مزید کہا کہ پولیو ایک قومی مسئلہ ہے اس لئے اس وائرس کا خاتمہ ہماری اولین ترجیح ہے جس کے لئے انسدادپولیو مہمات ہر صورت میں جاری رکھی جائیں گی۔ انہوں نے ہدایت کی کہ پولیو مہمات کے دوران سیکورٹی کے بہترین انتظامات کئے جائیں۔ اس کے علاوہ ڈپٹی کمشنرز اور ڈسٹرکٹ ہیلتھ آفیسرز پولیو مہمات کو کامیاب بنانے کیلئے ہر ممکن اقدامات یقینی بنائیں۔ تاکہ جلد ازجلد پولیو وائرس سے چھٹکارا حاصل کیا جاسکے۔ چیف سیکرٹری نے مزید ہدایت کی کہ فیک فنگرمارکنگ کرنے والوں کے خلاف سخت سے سخت کاروائی کی جائے اور انکاری والدین کو قائل کرنے کے لئے بھی سنجیدہ اقدام اٹھائے جائیں۔انہوں نے کہا کہ انسداد پولیو کی راہ میں حائل تمام تر مشکلات اور چیلینجز کے باوجود حکومت خیبر پختونخوا اس کے مکمل خاتمہ کیلئے پرعزم ہے۔

chitraltimes provincial polio task force meeting


شیئر کریں: