Chitral Times

Feb 23, 2024

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

گاؤں موغ روڈ التوا کا شکار، وجوہات کیا ہیں۔ اہالیان موغ‎‎

Posted on
شیئر کریں:

گاؤں موغ میں سڑکوں کی مرمت کے واسطے وزیراعلیِ کے معاون خصوصی  جناب وزیرذادہ صاحب, اور کوآرڈنیٹر سرتاج آحمدخان صاحب کی  طرف سے چودہ لاکھ کا منصوبہ پاس ھوئے کافی عرصہ ھوچکاہے مگر گاؤں  موغ میں چند  افراد کی وجہ سے یہ منصوبہ التوا کا شکار ھوچکی ھے۔
   یہ منصوبہ گاؤں موغ کے درمیاں سے گزرنے ولی سڑک کی مرمت کے واسطے ھے مگر گاؤں موغ میں چند سرگرم عمل مافیا کہ جن کا تعلق پی ٹی ائی سے بھی نہیں ھے معاون خصوصی جناب وزیر ذادہ صاحب کے نام پے ایک جعلی قرارداد بناکر یہ منصوبہ موغ گاؤں ہی میں پنڈوروک اور بوڑی کے لئے سڑک بنانے کی کوشش میں لگے ھوئے ہیں ۔
پنڈوروک اور بوڑی گاؤں موغ سے کافی اونچائی پے واقع ھے,اور یہاں صرف پندرہ افراد کی موشیوں کے چارے ہیں ۔
اور یہ چند مافیا پنڈوروک اور بوڑی کے لئے سڑک بھی موغ گاؤں کے سامنے پہاڑی جگے سے لے جانا چاہتے ہیں جوکہ بلکل بہت چڑہائی اور خطرناک جگہ ھے۔
پنڈوروک اور بوڑی کو روڈ بنانے کا گاؤں موغ کے تمام عوام کا ارادہ ھے اگر یہ روڈ موغ گاؤں کے سامنے پہاڑی جگے کے بجائے موغ ہی کے بوسپون گول سے ھوتے ھوئے اگر بن جائے تو کسی کو اعتراض بھی نہیں ھے۔
لہذہ موغ گاؤں کے زیادہ تر عوام کا ارادہ اور خواہش یہ ھے کہ اگر سڑک موغ گاؤں کے بجائے پنڈوروک اور اور بوڑی کو ہی لےجانا مقصود ھے تو یہ سڑک موغ گاؤں کے بوسپون گول,بزیراغ سے ھوتے ھوئے بن جائے تو یہ بہتر ھے کیونکہ دوسرے جگے کی نسبت بوسپون گول والا راستہ سڑک بنانے کے لئے خاطرناک نہیں ھے اور موغ کے تمام عوام کی امدورفت بھی بوسپون گول ہی سے ھے ۔
لہذہ جناب وزیر ذادہ صاحب اورسرتاج آحمد خان صاحب سے بھی درخواست ھے کہ مہربانی کرکے اِنجینر بیھجکر مناسب اور اسان جگے سے پنڈوروک اور بوڑی کے لئے سڑک بنانے کے لئے سروے کرایا جائے ورنہ گاؤں موغ کے یہ چند مخصوص  مافیا اس منصوبے کو تہس نس کرنے میں لگے ھوئے ہیں۔
اور ان  چند افراد کا تعلق بھی پی ٹی ائی کے بجائے دوسری پارٹی سے ھے اور یہ چند مافیا جب بھی گاؤں موغ میں کوئی بھی ترقیاتی فانڈ انے کی صورت میں اکثر اوقات یہ فنڈ غبن کرتے ہیں۔
اس لئے گاؤں موغ کے عوام کی اکثریت کی بات کو تسلیم کرکے بوسپون گول سے سڑک بنانے کو یقینی بنایا جائے,بصورت یہ فنڈ گاؤں موغ کے درمیان سے گزر نے والے سڑک ہی کی مرمت میں لگایا جائے تو بہتر ھے۔

فقط اہالیان گاؤں موغ گرم چشمہ لوئر چترال


شیئر کریں: