Chitral Times

Oct 4, 2022

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

اپر چترال میں مسلم لیگ (ن) کو فعال کرنے میں پرنس سلطان الملک کا کردار ۔ تحریر:جمشیداحمد

شیئر کریں:

اپر چترال میں مسلم لیگ (ن) کو فعال کرنے میں پرنس سلطان الملک کا کردار ۔ تحریر:جمشیداحمد

کسی زمانے میں اپر چترال کو مسلم لیگ کا گھڑ سمجھا جاتا تھا بعد میں کسی وجوھات اور سیاسی کمزوری اور رہنماوں کی عدم دلچسپی کی وجہ سے پارٹی فعال نہیں رہا تھا۔ مسلم لیگ کو اپر چترال میں دوبارہ مستحکم مظبوط اور فعال کرنے میں بونی سے تعلق رکھنے والامعروف سماجی اور سیاسی شخصیت اور مسلم لیگی کارکن موجودہ جنرل سکر یٹری مسلم لیگ اپر چترال پرنس سلطان الملک کا کردار قابل تعریف ہے انہوں نےمسلم لگ کو دوبارہ منظم کرنے کےلیے کسی بھی قربانی سے دریغ نہیں کیا اور کسی بھی موقع کو ہاتھ سے جانے نہیں دیا ۔ہر حال میں ہر ممکن کوشش کی اس سلسلے میں لوگوں سے رابطہ کرنے، کارکنان کو اکھٹے کرنے اور پارٹی کو فعال اور مستحکم کر نے کی کوشش کی۔

جن علاقوں میں مسلم لیگ کی پرانے کارکنان تھے ان کے پاس جاکے ان سےملاقات کی۔ ان سے پارٹی کی کامیابی کے لیے مشورہ حاصل کیے کارکنان اور نوجوانوں کو واٹسپ گروپ اور دوسرے زریعوں سے اکھٹے کر نے کی کوشش کی۔ وقتا فوقتا اپنے دولت خانے میں پارٹی اجلاس اور میٹنگز بلاکر پارٹی کے حق میں مشورے سنے کو موقع فراہم کیا اور ان پر عمل کرتے ہوۓ پارٹی کے کارکنان کو اکھٹا کیا ناراض کارکنان کو دوبارہ راضی کروایا ۔

اس کے ساتھ ساتھ اعلی سطح پر مخلصانہ تعلقات جاری رکھا جس کےباعث پارٹی اپر چترال میں دوبارہ مظبوط ہوکر سامنے آیی اور دوسرے پارٹیوں
کے لوگ بھی اپنے اپنے پارٹی چھوڑ کر پاکستان مسلم لیگ ن میں شمولیت اختیار کر نے لگے۔ یہ سب کچھ جنرل سکرٹری پاکستان مسلم لیگ اپر چترال پرنس سلطان کی جدوجہد اور کاوشوں کی وجہ سے بھی ہے۔ اب موجودہ حالت میں مسلم لیگ دوبارہ ایک مظبوط اور منظم پارٹی بن کر اپر چترال میں سامنے آءی ہےلگتا ہے کہ حالٕیہ بلدیاتی انتخابات میں تحصیل مستوج نظامت کی سیٹ بھی پاکستان مسلم لیگ ن کے حصے میں آۓ گی۔


شیئر کریں: