Chitral Times

Dec 2, 2022

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

چترال ڈے اگلے سال ضلعی حکومت کی مکمل سر پر ستی میں منعقد ہوا کرے گی ۔ میر پشاور

شیئر کریں:

چترال ڈے اگلے سال ضلعی حکومت کی مکمل سر پر ستی میں منعقد ہوا کرے گی ۔ میر پشاور

پشاور ( نمائندہ چترال ٹائمز) نو منتخب میر پشاور زبیر علی خان کہاہے کہ پشاور کی تعمیر و ترقی میں چترال اسوسی ایشن جیسے اداروں کی شمولیت کو یقینی بنائیں گے۔چترال کےلوگوں کی قابلیت صلاحیت اور حب الوطنی مثالی ہے۔ پشاور میں محسن پاکستان کی یاد میں رنگارنگ تقریب کا انعقاد اس کی ثبوت ہے۔ائندہ چترال ڈے پشاور کی ضلعی حکومت کی مکمل سرپرستی میں منعقد ہواکرے گی۔۔قیوم اسٹیڈیم پشاو رمیں منعقدہ چترال ڈے میں چترال کے چاروں تحصیلوں کے فٹبال ٹیموں کے مابین مقابلوں کے علاوہ فٹ سال ٹک بال ودیگر کھیلو ں کے مقابلے منعقد ہوے ۔


خواتین کے لیے بالکل ہال کے اندر کھیلوں کے مقابلے منعقد ہوے۔ جس میں مردوں کا داخلہ ممنوع تھا۔ سپورٹس کے علاوہ حسن قرات نعت خوانی اور تقریری مقابلے اور کوئز مقابلے بھی ہوئے جن میں مرد اور خواتین نے حصہ لیا۔ چترال ڈے میں معروف سماجی شخصیت وشاعر عنایت اللہ اسر کی کتاب کی رونمائی بھی منعقد ہوئ جس کے مہمان خصوصی پرفیسر ڈاکٹر فخراالاسلام ڈائریکٹر پاکستان سڈی سنٹر جبکہ صدارت پروفیسر اسرارالدین نے کی۔

تقریب کے خاص مہمانوں میں کمشنر ملاکنڈ ڈویژن سید ظہیرالا سلام ایم پی اے چترال مولانا ہدایت الرحمن ،تحریک جوانان پاکستان کے چیرمین عبداللہ حمید گل پاکستان تھنکرز فورم کے چیرمین ملک لیاقت علی تبسم ،سابق ڈائریکٹر جی ایچ کیو لاگ ایریا کرنل ڈاکٹر عبدالرشید جامع مسجد منصورہ کے امام و چیرمین صوت القران ٹرسٹ قاری وقار احمد چترالی ہائ کورٹ بار کے صدر ۔ممبران بارکونسل معروف تعلیمی وسماجی شخصیات اور ہزاروں لوگوں نے شرکت کی۔پروگرام کے اخر میں نمایاں کارکردگی کے حامل افراد میں شیلڈ بھی تقسیم کئے گئے.

chitraltimes chitral day peshawar photos 10 1
chitraltimes chitral day peshawar photos 9
chitraltimes chitral day peshawar photos 7
chitraltimes chitral day peshawar photos 12
chitraltimes chitral day peshawar photos 2
chitraltimes chitral day peshawar photos 11
chitraltimes chitral day peshawar photos 3
chitraltimes chitral day peshawar photos 2
chitraltimes chitral day peshawar photos 1
chitraltimes chitral day peshawar photos 3

شیئر کریں: