Chitral Times

Jan 16, 2022

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

صوبے کی تاریخ میں پہلی دفعہ چترال کے دو سگے بھائی ٹیبل ٹینس کے نیشنل چیمپئن کااعزازاپنے نام کرلئے

شیئر کریں:

صوبے کی تاریخ میں پہلی دفعہ دو سگے بھائی ٹیبل ٹینس کے نیشنل چیمپئن کااعزازاپنے نام کرلئے،تعلق چترال سے

پشاور ( نمائندہ چترال ٹائمز ) صوبہ خیبرپختونخوا کی تاریخ میں پہلی دفعہ دو سگے بھائی فہد خواجہ اورامم خواجہ ٹیبل ٹینس کے نیشنل چیمپئن شپ کے فائل میں پہنچنے اور ٹائٹل اپنے نام کرکے پاکستان ٹیبل ٹینس میں نئی تاریخ رقم کردی ۔ یہاں صوبے کیلئے عموما اور چترال کیلئے بالخصوص انتہائی خوشی کی بات ہے کہ ان دونوں بھائیوں کا تعلق چترال کے تریچ میر چوٹی کے دامن میں واقع خوبصورت سیاحتی مقام تریچ سے ہے ۔ اور پشاور میں مقیم سینئر صحافی نادرخواجہ کے فرزندان ہیں۔


یہ دو سگے بھائی پہلی دفعہ ٹیبل ٹینس کے فائنل میں آپس میں مد مقابل رہے۔ ٹیبل ٹینس کے یہ ابھرتے ہوۓ نوجوان کھلاڑی فہدخواجہ خواجہ 57th نیشنل چمپئین شپ میں اپنے چھوٹے بھائی امم خواجہ کو فائنل میں ایک سنسنی خیز مقابلے کے بعد شکست دیکر سینئر نیشنل چمپئین بننے کا اعزاز حاصل کرلیا۔ اسی طرح دونوں بھائی بالترتیب پاکستان نمبر 1 اور پاکستان نمبر2 کا ٹائٹل بھی اپنے نام کرلیا۔


یادرہے کہ گزشتہ دن سیمی فائنل میں فہد خواجہ نے شاہ خان کو 4۔2 سے اور امم خواجہ نے عاصم قریشی کو 4۔2 سے شکست دے کر دونوں بھائیوں نے فائنل کے لۓ کوالیفائی کئے تھے۔


57th نیشنل چمپئین شپ 2021 قذافی سٹیڈیم لاہور میں اختتام پزیر ہوگیا۔ فائنل میں سیکرٹری سپورٹس پنجاب مہمان خصوصی تھے جنہوں نے کھلاڑیوں میں ٹرافیاں تقسیم کیں۔

یہاں یہ بات بھی قابل ذکر ہے کہ یہ دونوں بھائی اس سے پہلے بھی نینشل اور انٹرنینشل لیول پر ملک کی نمائندگی کرنے کے ساتھ متعدد بار ٹاٹئل بھی اپنے نام کرچکے ہیں۔ مگراس بار پہلی مرتبہ دونوں بھائی قومی سطح کے ایک ٹورنامنٹ میں آپس میں مد مقابل رہے ۔

chitraltimes fahad khawja table tennis final
chitraltimes fahad khawja table tenis final
chitraltimes ummam khawja and fahad khawja table tennis final3
صوبے کی تاریخ میں پہلی دفعہ چترال کے دو سگے بھائی ٹیبل ٹینس کے نیشنل چیمپئن کااعزازاپنے نام کرلئے 9


شیئر کریں: