Chitral Times

Sep 18, 2021

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

شعبہ توسیع محکمہ زراعت کے زیراہتمام موغ گاؤں میں تربیتی نشست

شیئر کریں:

چترال (نمائندہ چترال ٹائمز ) لوٹ کوہ ویلی میں گرم چشمہ کے نواحی گاؤں موغ میں شعبہ توسیع محکمہ زراعت کی طرف سے کسانوں کے لئے یک روزہ تربیتی نشست کا اہتمام کیا گیا جس میں علاقے کے کسان کثیر تعداد میں شریک ہوئے۔

ایگریکلچر ڈیپارٹمنٹ لویر چترال کے سبجیکٹ میٹر اسپیشلسٹ رفیق احمد نے علاقے کے حوالے سے کسانوں کو مختلف موضوعات پر لیکچر دئیے اور ان کو سوالوں اور فیلڈ میں درپیش مسائل کے حل بتادئے۔ اس نشست میں آلو کی کاشت سے لے کر ہارویسٹنگ تک کے مراحل میں سائنسی طریقہ کار اور متعلقہ ٹیکنالوجی کے استعمال پر تفصیل سے روشنی ڈالی۔

اسی طرح موغ اور اطراف میں مٹی کا مٹر کی فصل کے لئے موزوں ہونے کی بنا پر مٹر کی کاشت اور اس کے ممکنہ بیماریوں کے حوالے سے بھی تفصیلی گفتگو پروگرام میں شامل تھا۔ اسی طرح گندم کی کاشت کے جدید طریقوں پر گفتگو ہوئی جس میں کسانوں نے بہت ہی دلچسپی کا اظہار کیا۔ علاقے میں طویل موسم سرما میں میوہ دار پودوں کی حفاظت کے جدید طریقے بھی بتائیے گئے۔ موغ کا سابق ناظم اور چیرمین لوکل کونسل محمد انور نے اس نشست کے انعقاد کو انتہائی مفید قرار دیتے ہوئے کہا کہ روایتی کاشت کاری کو جدید سانچے میں ڈھالنے کی اشد ضرورت ہے تاکہ کم رقبے میں زیادہ مقدار میں فصل کامیابی سے اگایا جاسکے۔

اس موقع پر محکمہ زراعت کی طرف سے معیاری بیج بھی تقسیم کئے گئے۔

chitraltimes agri extenstion mogh program2

شیئر کریں: