Chitral Times

Sep 18, 2021

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

شعبہ توسیع محکمہ زراعت لویر چترال کے زیراہتمام پرابیگ کے مقام پرکسانوں کیلئےتربیتی نشست

شیئر کریں:

چترال (نمائندہ چترال ٹائمز ) شعبہ توسیع محکمہ زراعت لویر چترال کے ڈپٹی ڈائرکٹر ا ور سبجیکٹ میٹر اسپیشلسٹ رفیق احمد نے لوٹ کوہ کے پرابیک کے مقام پر کسان فیلڈ ڈے کے سلسلے میں مقامی کسانوں کے ساتھ طویل نشست کی اورمحکمہ زراعت اور کسانوں کے درمیان تعلق اور رابطہ کار کے بارے میں نکات واضح کرتے ہوئے کہ اس تعلق کے بہتر ہونے سے کسانوں کو جدید اور سائنسی خطوط پر زراعت کو ترقی دینے کا موقع مل جائے گا جس سے فی ایکڑ پیدوار میں اضافہ ممکن ہوگا اور کاشت کاری سے متعلق ان کے مسائل گھر کی دہلیز پر حل ہوں گے۔

انہوں نے کہاکہ ماڈل فارم سروسز سنٹر کسانوں کا متعلقہ فورم ہے جوکہ کسانوں اور محکمہ زراعت کے درمیان پل کا کردار ادا کرتا ہے اور اس کا انتظام وانصرام بھی کسانوں کے منتخب نمائندے کے ہاتھ میں ہوتا ہے۔ اس موقع پر ایک تربیتی نشست بھی منعقد ہوئی جس میں انہوں نے آلو، مٹر، گوبھی اور دوسرے سبزیوں سمیت گندم کی کاشت کا مناسب طریقہ اور ان سبزیوں اور آناج کی کاشت میں علاقے کے حوالے سے کسانوں کو پیش آنے والے ممکنہ مسائل اور ان کے حل پر تفصیل سے روشنی ڈالی۔

علاقے میں کسانوں کے نمائندے سلطان مراد، شفیع اللہ (چیرمین لوکل کونسل) اور دوسروں نے محکمہ زراعت کی اس انیشے ٹیو کو سراہتے ہوئے اسے علاقے میں زراعت کی ترقی کے لئے نہایت مفید قرار دیا اور کہاکہ محکمے کا اس علاقے کی کسانوں کے ساتھ رابطہ قائم کرنا ایک انقلابی قدم ہے جس کے دور رس نتائج آناج اور سبزیوں کی پیدوار پر ہوگا جس کے نتیجے میں کسان خوشحال ہوگا۔ اس موقع پر محکمے کی طرف سے کسانوں میں معیاری بیج بھی تقسیم کی گئی۔

chitraltimes agriculture workshop chitral2

شیئر کریں: