Chitral Times

Sep 18, 2021

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

تورکہوروڈ اوراستارو پل کی تعمیرمیں غیرمعمولی تاخیر کے خلاف احتجاجی مظاہرہ،یکم نومبرتک کا ڈیڈلائن

شیئر کریں:

تورکہوروڈ اوراستارو پل کی تعمیرمیں غیرمعمولی تاخیراورغفلت کے خلاف علاقے کے عوام کا احتجاجی مظاہرہ

تورکہو( شراف الدین ) بونی بوزند تورکہو روڈ اور استارو پل کی تعمیر میں غیر معمولی تاخیر اور ٹھیکہ دار کی غفلت و سست روی کے خلاف تورکہو تریچ روڈ فورم کے زیر اہتمام ایک احتجاجی جلسہ ورکوپ میں منعقد ہوا۔ جس میں عوام کے کثیر تعداد نے شرکت کی جبکہ تورکھو اور تریچ یو سی کے عمائدین نے بھر پور طریقے سے شریک ھوئے ۔


جلسے کی صدارت سابق ایس پی محمد سعید خان نے کی جب کہ مہمانان خصوصی میں ممبر قومی اسمبلی عبد الاکبرچترالی اور ممبر صوبائی اسمبلی ھدایت الرحمن تھے۔ اور خاص کر اس جلسے میں شرکت کے لئے چترال سے سی ڈی ایم کے چیرمین ایڈووکیٹ وقاص، تحریک حقوق چترال کے سرپرست پیر مختار ، تحریک حقوق عوام اپر چترال پرویز لال، زاکر زخمی اور طاہر شادان نے بھی خصوصی طور پر شریک ھوئے۔


مقررین نے اپنے خطاب میں صرف ایک ہی ایجنڈا استارو پل اور تورکہوروڈ کے حوالے خطاب کئے ۔ اور خبردار کیا کہ اگر یکم نومبر ۲۰۲۱تک یہ پل مکمل نہیں ہوا تو پورا تورکھو تریچ یوسی کے لوگ بونی کی جانب مارچ کریں گے اور مکمل روڈ بلاگ اور سی اپن ڈبلیو افس کو تالا لگا یا جا ئگا اس منصوبہ میں ابھی تک سی این ڈبلیو اور ٹھیکیدار نے ملی بھگت سے عوام کو بیوقوف بنا رہے ہیں ۔
مقرریں نے نئے انے والے ڈپٹی کمشنر کا شکریہ ادا کئے کہ انہوں نے آتے ھی عوام دوستی کا ثبوت دیتے ہوئے اس ٹھیکیدار پر دباؤ ڈالا۔ ڈپٹی کمشنر محمد علی نے ٹھیکیدار کو 12 دن کا ٹائم دیا تھا اور آج ہی دو ٹرک میں سامان پہنچ گئے ہیں۔


جلسے سے ممبر صوبائی اسمبلی مولانا ھدایت الرحمن نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ھم عوامی نمائندے ھیں ھم اپ کے ساتھ ہیں انشاءاللہ جلد از جلد یہ پل بنےگا اور روڈ میں کام شروع ھوگا انہوں نے تورکھو اور تریچ یوسی میں کئی ترقیاتی کاموں کا بھی اعلان کیا ۔

ممبر قومی اسمبلی مولانا عبدالاکبرچترالی نے انتہائی جذباتی خطاب کیا اور اس روڈ کے سلسلے میں اپنے کاوشوں سے عوام کو اگاہ کیا انہوں نہیں کہا کہ ابھی وہ 36کروڑ روپے اس روڈ کے لئے منظور کرائے ہیں جبکہ دوسال کروناوائرس کے وجہ سے ترقیاتی کام بلکل نہیں ہوسکے ابھی کام شروع ھوئے ہیں اگلے دوسالوں میں ریکارڈ ترقیاتی کام کرائنگے۔انہوں نے کہا کہ اگر یکم نومبر تک یہ پل نہیں بنا تو ھم بھی اپ ساتھ دھرنا دینگے ۔۔


اخر میں صدر مخفل سابق ایس پی محمد سعید نے خطاب کیا اورمہمانان کا شکریہ ادا کیا ۔اور سابق چیرمین میرگلزار مرحوم اور مداک سے تعلق رکھنے والے مرحوم مولانا کفایت الله کے لئے دعائے مغفرت کی گئی ۔

chitraltimes shagram torkhow protest rally booni buzund road3
chitraltimes shagram torkhow protest rally booni buzund road2
chitraltimes shagram torkhow protest rally booni buzund road1
chitraltimes shagram torkhow protest rally booni buzund road
chitraltimes shagram torkhow protest rally booni buzund road5
chitraltimes shagram torkhow protest rally booni buzund road 5

شیئر کریں: