Chitral Times

Sep 20, 2021

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

تورکہو کے مرکزی مقام شاگرام میں یوم آزادی کی رنگارنگ تقریب

شیئر کریں:

تورکہو کے مرکزی مقام شاگرام میں یوم آزادی کی رنگارنگ تقریب

شاگرام (نمائندہ چترال ٹائمز ) ہر سال کی طرح امسال بھی سالک پبلک سکول اینڈ کالج شاگرام میں یوم آزادی نہایت جوش و جزبے سے منائی گئی جس میں علاقے کے مختلف مکاتب فکر کے افراد کثیر تعداد میں شرکت کی۔ تقریب میں تقاریر،ملی نعموں، اسٹیج،ڈراموں،قوالی اور نعت خوانی کے مقابلے ہوئے۔


اردو تقریر کے مقابلوں میں عرفان اللہ نے پہلی پوزشن حاصل کی اورانگریزی تقریر کے مقابلوں میں فرحاد علی کو انعام کا حقدارقرار دیا گیا۔اسی طرح ملی نعموں کے مقابلوں میں ماریہ افضل نے پہلی پوزیشن حاصل کی۔ اس موقع پہ فرحا نہ زار دختر زار خان کو خصوصی سرٹیفیکیٹ سے نوزا گیا۔ جو کہ 2020میڑک بورڈ کے متحانات میں اپر ڈسڑکٹ میں پہلی پوزشن حاصل کی تھی۔

پروگرام کے اختیام پر سکول کے پرنسپل مظفر الدین نے سکول کی کارکردگی پر روشنی ڈالتے ہوئے کہا کہ ”سالک پبلک سکول اینڈ ڈگری کالج 1995؁ء سے لے کہ اب تک علاقے کی تعلیمی ضروریات کو پورا کرنے میں اپنا کردار ادا کررہا ہے۔بہت کم اور معقول فیس پہ علاقے کے طلبہ و طلبات کو معیاری تعلیم مہیا کرنا سالک پبلک سکول کی اولین ترجیح ہے۔جبکہ یتیم اور بے سہارا طلبا وطالبات کو مفت تعلیم دی جاری ہے ۔

سکول انتظامیہ محدود وسائل کے باوجود بچوں کو لائبری،لیبارٹری، کمپیوٹر لیب اورکھیلوں کے مواقع مہیا کر رہا ہے“۔
پرنسپل نے کہا کہ سالک پبلک سکو ل اینڈ ڈگری کالج کے فارغ التحصیل طلبا ء و طالبات زندگی کے ہر شعبے میں اپنا لوہا منوانے میں کامیاب ہوچکے ہیں۔ اس سکول کے طلباء و طالبات مختلف مقابلے کے امتحانات پاس کرکے بیورو کریسی،انجینیرنگ،میڈیکل،لیکچرار شپ اور کئی دوسرے اہم شعبوں میں خدمات سر انجام د ے رہے ہیں۔

chitraltimes salik public school shagram independence day 6
chitraltimes salik public school shagram independence day 4
chitraltimes salik public school shagram independence day 2
chitraltimes salik public school shagram independence day 9
chitraltimes salik public school shagram independence day 5
chitraltimes salik public school shagram independence day 3

شیئر کریں: