Chitral Times

Sep 18, 2021

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

لوئرچترال میں یوم آزادی جوش وخروش سے منائی گئی، جامعہ چترال اورریسکیوآفس میں پرچم کشائی وفلیگ مارچ

شیئر کریں:

لوئرچترال میں یوم آزادی جوش وخروش سے منائی گئی، جامعہ چترال اورریسکیوآفس میں پرچم کشائی وفلیگ مارچ

چترال (نمائندہ چترال ٹائمز) لویر چترال میں یوم آزادی انتہائی دھوم دھام اور جوش وخروش سے منائی گئی جہاں درجنوں مقامات پر تقاریب منعقد ہوئے جن میں پرچم کشائی کے ساتھ ساتھ ملی نغمے اور تقاریر کے ذریعے آزادی کی اہمیت پر روشنی ڈالتے ہوئے اس عزم کا اظہار کیا گیا کہ برصغیر پاک وہند کے مسلمانوں نے پاکستان کی صورت میں دنیا کے نقشے پر اسلام کے نام پر جس ریاست کی بنیاد ڈال دی تھی، اسے مستحکم کرنے اور ایک عظیم قوم کی تشکیل میں نئی نسل کوئی کسر نہیں چھوڑے گی۔

لویر چترال میں صبح کا آعاز شاہی مسجد میں ملکی سالمیت کی دعا کے ساتھ ہونے کے بعد ریسکیو 1122کے ہیڈ آفس اور یونیورسٹی آف چترال میں پرچم کشائی کی تقریب ہوئی جبکہ بعد میں فلیگ مارچ کا اہتمام کیا گیا جوکہ شہر کے مختلف علاقوں سے گزرنے کے بعد احتتام پذیر ہوئے۔یونیورسٹی آف چترال کے زیراہتمام دروش سے چترال تک فلیگ مارچ کا اہتمام کیا گیا جس کی قیادت یونیورسٹی کے وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر ظاہر شاہ نے کی ۔ جبکہ سٹاف اور طلبہ کی کثیرتعداد ریلی میں شریک رہے۔ ،

اسی طرح ریسکیو 1122 کے جوانوں نے پرچم کشائی کی تقریب کے بعد ریسکیو وہیکلز کے ساتھ چترال ٹاون میں فلیگ مارچ کیا، ٹریفک پولیس لوئر چترال کے دستے اور چترال کے عوام وطن سے محبت کا اظہار کرتے ہوئے فیلگ مارچ میں بھر انداز میں شرکت کی۔

اسئ طرح مختلف سرکاری دفترات میں پرچم کشائی کی گئی، چترال پبلک سکول میں بھی تقریب کا اہتمام کیا گیا جس میں طلباء نے ملی نغمے اور تقاریر پیش کی۔دروش کے ہیڈ کوارٹر میں بھی رنگارنگ تقریب کا اہتمام کیا گیا۔

chitraltimes uoch independence day celebration2
chitraltimes uoch independence day celebration4
chitraltimes uoch independence day celebration6
chitraltimes uoch independence day celebration1
chitraltimes resue 1122 independence day chitral lower
chitraltimes resue 1122 independence day chitral lower4
chitraltimes resue 1122 independence day chitral lower2
chitraltimes resue 1122 independence day chitral lower1
chitraltimes resue 1122 independence day chitral lower7
chitraltimes resue 1122 independence day chitral lower8

شیئر کریں: