Chitral Times

Sep 24, 2021

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

چترال کے ایک اور فرزند کا اعزاز، پروفیسر سید انورعلی شاہ نے پی ایچ ڈی کی ڈگری مکمل کرلی

شیئر کریں:

چترال کے ایک اور فرزند کا اعزاز، پروفیسر سید انورعلی شاہ نے پی ایچ ڈی کی ڈگری مکمل کرلی


پشاور ( چترال ٹائمز رپورٹ ) چترال کے ایک اور فرزند نے پی ایچ ڈی کی ڈگری مکمل کرلی۔ اپر چترال کے خوبصورت گاوں موردیر سے تعلق رکھنے والا سکالر سید انور علی شاہ نے قرطبہ یونیورسٹی پشاور سے پروفیسر ڈاکٹر اسماعیل ولی کی زیر نگرانی پی ایچ ڈی کی ڈگری مکمل کرلی ہے ۔


انکی پی ایچ ڈی تھیسس کا موضوع :کہواراور انگریزی میں جزبات کے متعلق استعاری زبان کا تجزیہ“ تھا ۔ ڈیفنس کے موقع پر ایگزامینر پروفیسر ڈاکٹر مستعمر احمد.پروفیسر ڈاکٹر گلزار جلال.پروفیسر ڈاکٹر عرفان اللہ.پروفیسر ڈاکٹر اسماعیل ولی اخگر نے پی ایچ ڈی ریسرچ کے حوالے سےسوالات کیے. جنکا ڈاکٹر سید انور علی شاہ نے زبردست دفاع کیے.


اس موقعے پر انجمن ترقی کہوار پشاور کے عہداران مہربان الہی حنفی.قاضی عنایت جلیل عنبر.سید ابراہیم شاہ طایر.اور فضل نعیم نعیم بھی موجود تھے.


انجمن ترقی کہوار پشاور کے صدر اور کیبنٹ ممبرز نےڈاکٹر سید انور علی شاہ کو کہوار اور انگریزی میں جزبات کے متعلق استعاری زبان کا تجزیہ جیسا اہم موضوع پر پی ایچ ڈی کی ڈگری حاصل کر نے پر مبارکباد پیش کیں.اور کہوار زبان وادب کیلے ایک اہم خدمات قرار دیے.جو انگریزی زبان وادب میں ڈاکٹر اسماعیل ولی اخگر کے بعد انگریزی ادب کے دوسرے پی ایچ ڈی ہیں.موصوف گزشتہ کچھ برسوں سے یونیورسٹی اف چترال میں انگریزی کے شعبے میں بحیثیت لیکچرر خدمات سرانجام دے رہے ہیں.

chitraltimes phd schlor syed anwar ali shah

شیئر کریں: