Chitral Times

Jan 22, 2022

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

اقوال و افعال…… تحریر: رحمت الٰہی سیف

شیئر کریں:

کسی کو الفاظ سے متاثر کرنا ممکن نہیں ہے ، دراصل وہ آپ کے عمل سے متاثر ہوسکتے ہیں۔ ایک چھوٹا سا عمل ، الفاظ کے سمندر سے زیادہ طاقتور ہے۔ ایک شخص جس کے پاس بہت زیادہ جانکاری ہے اور اس کے پاس گھر میں لائبریری ہے ، اس کے آس پاس کتابیں اور کتابیں موجود ہیں ، اور اس کی فائل مستند ڈگریوں سے بھری ہوئی ہے ، اگر اس کا دماغ گندا ہے اور عمل اچھا نہیں ہے تو وہ کچھ بھی نہیں ہے۔ یہ حقیقت ہم دیکھ سکتے ہیں جہاں تقریریں اور تقریریں بہت بلند آواز سے ہوتی ہیں ، لیکن اس کا اثر وہاں پر بیٹھے لوگوں کے دلوں پر نہیں پڑتا ہے ، کیوں کہ اصل معاملہ یہ ہے کہ الفاظ اور عمل کے درمیان فرق ہے۔ اگر حقیقت موجود ہو تو ایک لفظ بھی بہت متاثر کن ہوتا ہے ، یہاں تک کہ حقیقت کا ایک لفظ بھی اس کتاب کے مقابلے میں قابل تحسین ہے, جو سچائی سے خالی ہے.


عمل الفاظ سے زیادہ بلند آواز میں بولتا ہے , اس پرانی کہاوت میں بہت کچھ بتانے کو ہے۔ یہ کہاوت ایک گہری معنی رکھتی ہے , بڑی تعداد میں لوگ بہت فخر کے ساتھ چیزوں پر فخر کرتے ہیں۔ آپ ان کو یہ کہتے ہوئے سن سکتے ہیں کہ اگر میں آپ ہوتے تو میں یہ حاصل کرلیتا ، یا میں یہ اور یہ کام کرتا۔ عزم کا فقدان چھپانے کے لئے یہ چیزیں محض بہانے ہیں۔ طے شدہ ذہن کبھی بھی اپنے بارے میں بات نہیں کرتے اور نہ فخر کرتے ہیں۔ ان کی کارکردگی اور عمل میں الفاظ سے زیادہ آواز ہے۔ یہ وہ لوگ ہیں جو زندگی میں اپنے مقاصد کو حاصل کرتے ہیں۔


زیادہ تر لوگ یہ بھول جاتے ہیں کہ کامیابیوں کے بارے میں بات کرنا ایک فضول کام ہے۔ اگر آپ کے کارنامے بڑے اور قابل تعریف ہیں ، تو لوگ اس کے بارے میں ذکر کیے بغیر جان لیں گے۔ سب کو سمجھنا چاہئے کہ خوابوں کے حصول کے لئے سخت محنت کرنا اس پر بحث کرنے سے بہتر چیز ہوگی۔ اس کی آسان ترین مثال طالب علم کی زندگی میں دیکھی جاسکتی ہے۔ اگر آپ ایک محنتی طالب علم ہیں تو ، ہر دن اسے مت کہو۔ بلکہ اسے اپنے تعلیمی درجات سے ظاہر کریں۔ زیادہ تر طالب علم جو ٹاپر ہیں ، اپنی کامیابی کے بارے میں کبھی زیادہ بات نہیں کرتے ہیں ، بلکہ اس کامیابی کو حاصل کرنے کے عزم کے ساتھ کام کرتے رہتے ہیں۔ ان کے درجات ان کے لئے بولتے ہیں۔


جب کوئی فرد الفاظ استعمال کرتا ہے تو جھوٹ بولنا بہت آسان ہوتا ہے۔ تاہم ، ایک عمل مضبوطی سے اس کے ساتھ مطابقت رکھتا ہے, عمل یقینی طور پر سچ بولتے ہی۔


کسی کے خیالات ، منصوبوں اور ایجنڈے کو عملی جامہ پہنانے سے محض اس کے بارے میں بات کرنے سے کہیں زیادہ اہم ہوتی ہے۔ آپ کے اقدامات کا اعتراف دوسروں کے ذریعہ کیا جائے گا لیکن آپ کی باتوں پر نہیں۔ آپ کیا کہتے ہیں ، لوگ شاید کچھ وقت میں اس کے بارے میں بھول جائیں گے ، لیکن آپ کے عمل آپ کے خلوص کے ثبوت کے طور پر آپ کے الفاظ کو عملی شکل دیں گے۔ کہاوت بعض اوقات ان لوگوں کے لئے بھی انتباہ کے طور پر استعمال ہوتی ہے جو بولتے کچھ اور ہیں لیکن سلوک مختلف کرتے ہیں.


شیئر کریں: