Chitral Times

Mar 3, 2024

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

سیلاب سے متاثرہ ریشن میں اکاہ کی طرف سے متاثریں کو ٹینٹ اورضروری اشیافراہم کئے گئے

شیئر کریں:

چترال (نمائندہ چترال ٹائمز) سیلاب سے متاثرہ ریشن گاوں میں جہاں دوسرے این جی اوز سرگرم عمل ہیں وہیں پر آغاخان ایجنسی فار ہبیٹاٹ ’’اکاہ’’ (فوکس) کے جوان بھی چوکس نظر آرہے ہیں۔ جبکہ اکاہ کی طرف سے ایمرجنسی اورقدرتی آفات سے نمٹنے کیلئے مختلف مقامات پر رضاکاروں کو تربیت دینے کے ساتھ ایمرجنسی میں استعمال کیلئے سامان کی اسٹاک بھی موجود ہوتا ہے۔

اسی طرح ایمر جنسی مینیجمینٹ، اکاہ کے قائم کردہ ایک مکمل اسٹاک پائیل ریشن میں بھی موجود ہے جہاں کسی بھی ایمرجنسی سے نمٹنے کیلئے تمام ضروری سازو سامان بشمول ٹینٹ، کمبل، تارپل وغیرہ دستیاب ہیں جن سے کمیونٹی استفادہ کررہی ہے۔
اسک علاوہ اکاہ کے ایمر جنسی مینیجمینٹ ڈیپارٹمنٹ کا کمیونٹی ایمرجنسی رسپانس ٹیم (CERT) کے 30 رضاکاروں پر مشتمل ٹیم لوگوں کو پانی اور دوسری ضروریات زندگی پہنچانے میں مصروف عمل ہے۔ ذرائع کے مطابق جیسے ہی سیلابی ریلہ ریشن گول کے احاطے میں داخل ہوا اکاہ ایمرجنسی مینیجمینٹ رسپانس کے رضاکار فوراں پیشگی اطلاع دی اور لوگوں کی جاں بچانے کیلئے انکو محفوظ مقانات تک پہنچانے میں مددکی۔
اسکے بعد اکاہ ایمرجنسی مینجمنٹ کے کمیونٹی ایمرجنسی رسپانس ٹیم کے ولنٹئیرز متاثریں کی مدد کیلئے پہنچی اور لوگوں کے قیمتی گھریلو سامان محفوظ کرنے میں کوشان رہی۔ اسی کے ساتھ اکاہ کے مقامی سٹاک پائل سے ٹینٹ، کمبل اور ترپال لیکر متاثریں تک پہنچایا۔ یہ ٹیم ٹینٹ متاثریں کیلئے خیمہ نصب کئے۔ اور رات گئے تک لوگوں کے درمیاں موجود رہی۔ریشن سے ٹیلی فون پر چترال ٹائمز سے گفتگو کرتے ہوئے ایک سوشل ورکرشاہد نے اکاہ سمیت اُن تمام اداروں اور این جی اوز کا شکریہ ادا کیا جنھوں نے مصیبت کی اس گھڑی میں لوگوں کی مدد کررہے ہیں۔

akah volunteers at reshun flood
akah volunteers at reshun flood1
akah volunteers at reshun flood2
akah volunteers at reshun flood3
akah volunteers at reshun flood5
akah volunteers at reshun flood4
akah volunteers at reshun flood6
akah volunteers at reshun flood7
akah volunteers at reshun flood8
reshun flood upper chitral

شیئر کریں: