Chitral Times

Jul 3, 2020

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

چترال پولیس کی کاروائی، گولین میں خام چرس تلف،مختلف تھانوں کے حدود سے منشیات برآمد

شیئر کریں:

چترال (نمائندہ چترال ٹائمز) چترال پولیس نے منگل کے روز گولین وادی میں کاشت کردہ پوست کی فصل کو تلف کرنے کے ساتھ کاشت کرنے والے ملزم کو گرفتار کرلیا ۔ ایس ایچ او کوغوزی شمشیر الٰہی نے بتایاکہ منشیات فروشوں کے خلاف کاروائی کے دوران گولین میں ایک بجلی گھر کے احاطے کے اندر پوست کاشت کرنے کی خبر موصول ہوئی جس کی تصدیق کرانے کے بعد انہوں نے احاطے پر چھاپہ مارا اور ایک بڑے رقبے پر پوست کی فصل کو تلف کردیا جوکہ سبزی اور پھولوں کی کور میں کاشت کئے گئے تھے تاکہ عام لوگوں کو نظر نہ آسکے۔ انہوں نے کہاکہ بجلی گھر کے ٹیکنیشن کو گرفتار کرکے ان کے خلاف نارکاٹکس کنٹرول کے دفعات کے تحت مقدمہ دائر کردیا گیا ہے جبکہ ان کے کاشت کردہ پوست سے خام چرس کی مقدار 6.30کلوگرام برامد ہوئی۔ انہوں نے کہاکہ ڈی پی او چترال وسیم ریاض خان کی طرف سے منشیات کے خلاف مکمل طور پر عدم برداشت کے اصول پر عمل پیر اہوتے انہوں نے چرس اور منشیات فروشوں کے خلاف سخت کاروائی جاری ہے۔

دریں اثنا ایک پریس ریلیز کے مطابق چترال پولیس نے منشیات فروشوں کے خلاف کاروائی کرتے ہوۓ ماہ رواں میں علاقہ پولیس سٹیشن کوغوزی کے حدود سے 6 کلو خام چرس اور 365 گرام چرس برآمد کیے ۔پولیس سٹیشن ارندو کے حدود سے 1200 گرام افیون برآمد۔ پولیس سٹیشن چترال کے حدود سے
1 کلو 65 گرام چرس برآمد ۔ علاقہ پولیس سٹیشن دروش کے حدود سے 165 گرام چرس برآمد ۔پولیس سٹیشن ا یون کے حدود سے 165 گرام چرس 4 لیٹر دیسی شراب برآمد ۔۔پولیس سٹیشن مستوج کے حدود سے 110 گرام چرس برآمد ۔ پولیس سٹیشن رمبور کے حدود سے 9 لیٹر دیسی شراب برآمد ۔پولیس سٹیشن لوٹکوہ کے حدود سے 55 گرام چرس برآمد ۔پولیس سٹیشن شوغو ر کے حدود سے 40 گرام افیون برآمد جبکے پولیس سٹیشن عشیریت کے حدود سے 20 گرام چرس برآمد ۔کل 24 ملزمان گرفتار ۔
ڈی پی او چترال نے اپنے ایک بیان میں کہا منشیات کا دہندہ کسی صورت بردا شت نہیں چترال کے یوتھ کو منشیات جیسے لعنت سے بچانا چترال پولیس کا مشن ہے ۔منشیات فروشوں کے خلاف کاروائی کا یہ سلسلہ جاری رہے گا ۔


شیئر کریں: