Chitral Times

Jan 23, 2022

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

ہرچین پولوگراونڈ کو جدید طرزپر دوبارہ تعمیرکیا جائیگا، پروجیکٹ ڈائریکٹر اسپورٹس

شیئر کریں:

ہرچین (چترال ٹائمز رپورٹ ) چترال پوپو ایسوسی ایسشن کے صدر شھزادہ سکندر اللمک کی ذاتی کوششوں سے اُن پندرہ پولوگراونڈز میں سے ہرچین شاہی پولو گراونڈکے لئے بھی فنڈ مختض کیا گیا ہے جو اس سال دوبارہ تعمیرہونگے ۔ اس سلسلے میں پروجیکٹ ڈایکٹر اسپورٹس صوبہ خیبر پختواخواہ مراد علی میمن صدر پولود ایسوسی ایشن شھزادہ سکندر الملک اور چترال کے اسپورٹس کے محکمے سے وابسط آفیسرز نے شاہی پولو گراؤنڈ ہرچین کا دورہ کیا۔ فزیبیلٹی روپوٹ کا جائیزہ لینے کے فورا بعد اس پروجیکٹ کو ٹنیڈر میں شامل کیا گیا۔
اس پروجیکٹ کے ذریعے لاسپورکے تاریخئ اور شاہی پولو گراؤنڈ ہرچین کو نئے اور جدید طرز سے تعمیرکیا جاۓ گا۔جو کہ اپنے نوعیت کا جدید پولو گراونڈ ہوگا۔

یاد رہے ہرچین جنالی کا شمار چترال کے مشہور شاہی پولو گراونڈزمیں ہوتاہے۔ جو اپنے سرسبزی اور ہرچین گاؤن کے دل میں واقع ہے۔ اپنے حسن کی وجہ سے بھی مشہور ہے۔
گزشتہ کئ سالوں سے شاہی پولو گاؤنڈ ہرچین سرپرستی نہ ہونے کے سبب اپنے بے بسبی کا رونا رو رہاتھا۔ اس شاہی پولوگراؤندکے ساتھ منسوب لوگ گیت بھی مشہورہے۔

” ہرچین جنالی شہیہور ننو ژان نن غیروم“
”جنالی وازین شہیور ننو ژان نن غییروم“

herchin pologround chitral3 1

اس موقع پرپولو ایسوسی ائیشن کےصدر شھزادہ سکندر المک نے کہا اس شاہی پولو گراؤنڈ کی تعمیر سے چترال سمیت لاسپور میں بھی چترال کے قومی کھیل پولو کو مزید فروغ حاصل ہوگا۔اور اس پروجیکٹ کے واسطے چترال کے تاریخی گاؤں ہرچین کی شاہی پولو گراونڈ کو جدید اور معیاری طرز سے تعمیر کیا جاۓ گا۔

اس موقع پر لاسپور پولو ٹیم کے معروف کھیلاڑی سردار احمد خان یفتالی نے صدر پولو ایسوسی ایسوسی ایشن سکندر اللمک اور پروجکیٹ ڈاریکٹر اسپورٹس مراد علی میمن اور پی ٹی آئی حکومت کا شکریہ ادا کیا۔جو چترال کی قومی کھیل کو فروغ دینے کے لیے کوشان ہیں۔

یادرہے کہ چترال کے اپر اور لویر دونوں اضلاع میں مختلف مقامات پر واقع پولو گراونڈز کی تعمیر اور بحالی کے لئے 12کروڑ روپے کی خطیر رقم مختص کی گئی ہے جس سے بادشاہوں کی اس کھیل کی انقلابی ترقی میں مدد ملے گی۔

اپر چترال میں ریشن، بروم اویر، گوہکیر، کوشٹ، رائین،بونی، ہرچین، مستوج اور سنوغر جبکہ لویر چترال میں چترال خاص، دروش، گرم چشمہ، گوبور، سوسوم، پرئیت اور برنس میں پولو گراونڈز کی توسیع وبحالی اورمرمت کا کام اس سال انجام دئیے جائیں گے

herchin pologround chitral
ہرچین پولوگراونڈ کو جدید طرزپر دوبارہ تعمیرکیا جائیگا، پروجیکٹ ڈائریکٹر اسپورٹس 13
herchin pologround chitral5
ہرچین پولوگراونڈ کو جدید طرزپر دوبارہ تعمیرکیا جائیگا، پروجیکٹ ڈائریکٹر اسپورٹس 14
herchin pologround chitral4
ہرچین پولوگراونڈ کو جدید طرزپر دوبارہ تعمیرکیا جائیگا، پروجیکٹ ڈائریکٹر اسپورٹس 15

شیئر کریں: