Chitral Times

May 28, 2024

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

اپرچترال سے کورونا کے دو مریض صحتیاب ہوکر آئسولیشن وارڈ سے فارغ،

شیئر کریں:

بونی (نمائندہ چترال ٹائمز )اپر چترال کے کرونا وائرس سے متاثرہ دو اور مریضوں کا تیسرا ٹیسٹ بھی نیگیٹو موصول ہوگیا ہے۔ ہیلتھ زرائع کے مطابق ثناءاللہ سکنہ چرون اور عبدالاعظم سکنہ تورکہو کا تیسرا ٹیسٹ بھی نیگیٹو موصول ہوا۔

شاہ سعود ڈپٹی کمشنر اپر چترال کے ہدایات پر محمد عرفان الدین ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر اپر چترال بہمراہ ڈاکٹر سردار نواز، جنرل منیجر اے، کے، ایچ،ایس،پی معراج، سجاد علی شاہ ایریا منیجر اے،کے،ار،ایس،پی اپر چترال اور ربنواز خان تحصیلدار مستوج نے آج اتوار کے روزا گورنمنٹ گرلز ڈگری کالج جنالکوچ بونی میں ان دونوں صحتیاب اشخاص کو پرتپاک طریقے سے رخصت کیے۔

دونوں صحتیاب افراد اپنے جلد صحتیابی پر بہت زیادہ خوش تھے۔ انہوں نے ضلعی انتظامیہ اپر چترال اور محکمہ صحت کی بھرپور تعاءون اور خصوصی نگہداشت کرنے پر شکریہ ادا کئے۔ ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر نے انہں چترالی ٹوپی اور ہار پہنائے اورجلد صحتیابی پر انہیں مبارکباد بھی دی۔

ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر محمد عرفان الدین نے محکمہ صحت، ٹی،ایم،اے، پولیس اور چترال لیویز کے جوانوں کے خدمات کو بھی سراہا۔ آخر میں دونوں صحتیاب افراد کو ضلعی انتظامیہ اپر چترال کی طرف سے فوڈ پیکچ وغیرہ دہلر ان کو رخصت کیاگیا۔ آخر میں ان دونوں نےعوام کے لئے یہ پیغام دیے کہ کورونا سے ڈرنا نہیں لڑنا ہے۔

upper chitral corona patients discharged 1
upper chitral corona patients discharged2 1
upper chitral corona patients discharged4 1

شیئر کریں:
Posted in تازہ ترین, چترال خبریںTagged
35354