Chitral Times

Nov 29, 2022

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

دوبئی ، صادق آمین مرحوم کیلئے قرآن خوانی اور محمد علی مجاہد کی صحتیابی کیلئے دعا کا اہتمام

شیئر کریں:

دوبئی (نمائندہ چترال ٹائمز ) معروف سیاسی اور سماجی شخصیت مرحوم صادق امین کی روح کے ایصال ثواب کے لیے دبئی میں قران خوانی کا اہتمام کیا گیا چونکہ دبئی میں لاک ڈاون اور سوشل ڈسٹنس کی وجہ سے تمام ممبران ایک جگہ جمع ہونے کی بجاے انفرادی طور پر اپنے اپنے جہگوں میں ہی رہ کر قران خوانی اور دعا کرنے کا اہتمام کیا گیا جس کے لیے چترال ویلفیر ایسوسی ایشن دبئی کے صدر اور سماجی شخصیت حاجی محمّد ظفر اور پاکستان پپلز پارٹی ابو ظہبی کے نایب صدر نظار ولی شاہ نے چترال سے تعلق رکھنے والے ممبرون سے رابطہ کرکے انہیں اپنے اپنے کمروں اور کیمپوں میں قران خوانی کرنے کے لیے کہا تھا اسی طرح یو اے ای کے مختلف علاقوں اور کیمپوں میں رہنے والے چترالیوں نے اس نیک کام میں حصہ لیا جس میں صادق امین مرحوم کے لیے دعاے معفرت کے علاوہ چترال کے معروف صحافی روزنامہ شندور کے ایڈیٹر محمدُ مجاہد کی جلد صحتیابی کے لیے بھی دعایں کی گئی جو کہ انکا کورونا ٹسٹ پازٹیو انے کی وجہ سے پشاور میں زیر علاج ہے۔ ۔۔

اس کے علاوہ دبئی میں مقیم مختلف علاقوں کے رہنے والے چترالیوں نے صادق امین کی وفات پر گہرے رنج و عم اور دکھ کا اظہار کیا ہے۔ جس میں انجنیر عبدول فتاح،انجنیئر حسین نادر جان ،ظفر الدین لال ، عزیز احمد۔ ۔معروف شاعر شاہ علی پردیسی۔ عبدلولی عاصی ،ظفر سیرنگ۔ ۔رہنما اے پی ایم ایل اتالیق محمد صابر۔ ۔معروف شحصیت شیر اسرارالدین، سنگین علی، افضل سید، نذیر احمد ۔سوشل ورکر محمد شریف، زارنادر ، اسرار ، میر سبحان الدین، محمد نواز ، علی شیر المتوا۔ قاضی عمیر احمد سعید ۔چراع حسین تریچوی۔ محمد ذار، قاسم علی اورگل فراز شامل ہیں۔

اس موقع پر حاجی محمد ظفر نے مرحوم کو خراج تحسین و عقیدت پیش کرتے ہوے کہا کہ صادق امین ایک انتہای دلیر اور عظیم انسان تھا انکی کمی ہمیشہ محسوس کی جاے گی۔ ۔نظارولی شاہ نے اپنے پیعام میں کہا ہے کہ چترال ایک عظیم بیٹے سے محروم ہوگیااللہ انھیں جنت الفردوس میں جگہ دیں آمین۔


شیئر کریں: