Chitral Times

Sep 22, 2018

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

  • آغا خان ہائیر سیکنڈری سکول گلگت میں سر سبز پاکستان کی شجر کا ری

    September 2, 2018 at 7:18 pm

    گلگت ( ارچنڈ جنید سے ) آغاخان ہائیر سیکنڈری سکول گلگت میں گرین پاکستان شجر کاری مہم ، سکول ہذا کے ماحول دوست کلب کی سر گرمی ،اعلی حکام کی شرکت اور پاکستان کو سرسبز ملک بنا کر کرہ ارض کو ماحولیاتی الودگی سے بچانے کی مسسلسل کوششوں کا مصمم ارادہ ۔
    تفصیلات کے مطابق پاکستان کے دوسرے شہروں کی طرح گلگت بلتستان میں بھی بڑے پیمانے پر گرین پاکستان شجر کاری مہم چلائی گئی ۔ گلگت بلتسان کے مشہور تعلیمی ادررہ آغا خان ہائی سیکنڈری سکول کے ماحول دوست کلب نے محکمہ جنگلات گلگت کے تعاون سے سکول کے احاطے میں ایک ہزار پودوں کی شجر کاری کی ۔ مہم کا افتتاح اسماعیلی ریجنل کونسل گلگت کے پریزیڈنٹ نعیم خان اور انریری سیکریٹری جناب شمشیر خان صاحب نے دیودارکے درخت لگا کر کیا ۔ اس موقعے پر سکرٹری جنگلات ، کنزرویٹر اور ڈی ایف او گلگت کے علاوہ آغا خان ایجوکیشن سروس کے اعلی حکام میں جنرل منیجر بہادر علی ، سنیر منیجر شاہ اعظم اور سکول ہذا کے پرنسپل شمس الحق کے علاوہ مختلف سلکولوں کے طلبہ ، پاکستان سکاوٹس اور سرکاری و غیر سرکاری اداروں کے نمائیندوں نے کثیر تعداد میں شکرکت کی ۔ اس موقعے پر اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے ادارے کے پرنسپل نے کررہ ارض کو درپیش مسائل پر سنجیدگی سے غور کرنے پر حکومت پا کستان اور خصوصی طور پر محکمہ جنگلات گلگت بلتسان کا شکریہ ادا کرتے ہوئے یقین دلایا کہ ماحول کو بہتر اور پاکستان کو سر سبز و شاداب بنانے میں آغا خان ہائیر سیکنڈری سکو ل ماحول دوست ادروں کے شانہ بشانہ کام کرنے کا تہیہ کرتا ہے ۔ انہوں نے کہا کہ سکول ہذا میں مختلف کلب اور سوسائٹیاں مصروف عمل ہیں جو طلبہ کو پاکستان کے بہترین شہری بنانے کے ضمن میں اپنا کلیدی کردار ادا کر رہے ہیں ۔ انہوں نے کہا کہ آج کی اس شجر کاری مہم میں ہم اس بات کا اعادہ کرتے ہیں کہ یہ پودے ہمارے طلبا کے ناموں کے ساتھ منسوب ہوں گے اور وہ طلبا ان نونہالوں کی پرورش کا بار گراں اپنے شانوں پر اُٹھائیں گے کیوں کہ یہ سرگرمی ہمارے سیکھنے اور سکھانے کے مخصوص علمی مقاصد میں سے ایک ہے ۔ انہوں نے درختوں کی اہمیت کے حوالے سے سر آٖغا خان کا حوالہ دیتے ہوئے وضاحت کہ کہا جاتا ہے کہ ایک بڑے ادرے کی تعمیر کے موقعے پر نقشے کے اندر جب ایک درخت پایا گیا تو انجنیرز نے اُس درخت کو کاٹنے کا فیصلہ کیا لیکن سر آغا خان نے بجائے درخت کو کاٹنے کے پورے ادارے کا نقشہ از سر نو بنانے کا حکم دیا۔
    اس پر وقار تقریب کے اختتام پر اے کے ای ایس پی کے جنرل منیجر بہادر علی نے شجر کاری مہم کے لئے آغا خان ہائیر سیکنڈری کے انتخاب پر حکومت پاکتسان اور خصوصی طور پر سکریٹری جنگلا ت گلگت بلتسان اور محکمے کے تمام عملوں کا شکریہ ادا کیا اور یوں یہ تقریب اپنے اختتام کو پہنچی ۔

  • error: Content is protected !!