Chitral Times

Jul 20, 2024

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

یونیورسٹی آف چترال کی طالبہ لینہ شوراگالی کا اعزاز

Posted on
شیئر کریں:

یونیورسٹی آف چترال کی طالبہ لینہ شوراگالی کا اعزاز

چترال ( چترال ٹائمزرپورٹ ) یونیورسٹی آف چترال شعبہ زولوجی کی طالبہ لینہ شوراگالی سٹڈی آف یو ایس انسٹیٹیوٹس (SUSIs) ایکسچینج پروگرام کے تحت امریکہ کے چھ ہفتوں کے تعلیمی دورے کے لئے منتخب ہو گئی ہیں۔
اس پروگرام کے تحت سٹوڈنٹ لیڈرز کو پبلک پالیسی سازی کے کورس کے لئے منتخب کیا جاتا ہے۔ یہ ٹریننگ اس سال یونیورسٹی آف میساچوسٹس میں جون سے اگست تک جاری رہے گا۔ اس ٹریننگ میں پبلک پالیسی سازی، خارجہ پالیسی، پبلک فنانس، صحت اور تعلیمی پالیسی سازی کے حوالے سے خصوصی کورس کرایا جائے گا۔

لینہ شوراگالی ڈیپارٹمنٹ آف زولوجی یونیورسٹی آف چترال سے زولوجی میں بیچلرز کر رہی ہیں۔ لینہ کا تعلق چترال کی خوبصورت وادی بمبوریت سے ہے، ان کے والد کریم محکمہ تعلیم میں استاد ہیں اور بمبوریت کے گورنمنٹ ہائی سکول میں اپنے فرائض نبھا رہے ہیں۔ نصابی سرگرمیوں کے علاؤہ لینہ یونیورسٹی میں مختلف سٹوڈنٹ فورمز میں بھی سرگرم کردار ادا کرتی ہیں۔ اپنے تاثرات کا اظہار کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ اس پروگرام کے لئے منتخب ہونے اور امریکہ روانگی پر بہت پرجوش ہوں، اس ٹریننگ سے حاصل شدہ تجربہ نہ صرف میرے کیریئر کے لیے مفید ہوگا بلکہ اس تجربے کو بروئے کار لاتے ہوئے اپنے یونیورسٹی فیلوز، کمیونٹی اور علاقے کو فائدہ پہنچانے کی بھر پورکوشش کروں گی۔ میری کوشش ہوگی کہ اس موقع سے بھرپور فائدہ اٹھا کر اپنی صلاحیتوں میں اضافہ کروں تاکہ مستقبل میں ذیادہ موثر اور بہتر لیڈرشپ کا مظاہرہ کر سکوں۔

اس پروگرام کے کے لئے پاکستان سے ہزاروں امیدواروں میں سے صرف 20 طلباء منتخب ہوئے ہیں جبکہ صوبا ئی سطح پر صرف چھ طلباء کا انتخاب ہوا ہے جو کہ اپنی جگہ ایک اعزاز ہے۔ اس پروگرام کے تحت اٹھارہ سے پچیس سال کی عمر کے طلباء درخواست دینے کے اہل ہیں جو بیچلرز پروگرام میں زیر تعلیم ہوں۔ اس کے علاوہ پالیسی سازی کے متعلقہ شعبوں کی طرف رجحان کو بھی مد نظر رکھا جاتا ہے۔

 


شیئر کریں:
Posted in تازہ ترین, چترال خبریں
90086