Chitral Times

Jul 22, 2024

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

کالاش ویلی میں سیاحوں کے لئے عید الفطر کے موقع پر لوئر چترال پولیس کی طرف سے خصوصی اقدامات

Posted on
شیئر کریں:

کالاش ویلی میں سیاحوں کے لئے عید الفطر کے موقع پر لوئر چترال پولیس کی طرف سے خصوصی اقدامات

چترال (چترال ٹائمز رپورٹ)کالاش ویلی کا شمار پاکستان کے خوبصورت ترین وادیوں میں ہوتا ہے اپنی منفرد ثقافت اور قدیم تہذیب کی وجہ سے پوری دنیا میں مشہور ہے ہر سال ہزاروں کی تعداد میں ملکی و غیر ملکی سیاح اس حسین وادی کا رخ کرتے ہیں۔ ہمیشہ کی طرح اس سال بھی لوئر چترال پولیس کی جانب سے عید کے موقع پر سیاحوں کے لئے خصوصی انتظامات کئے گئے تھے۔

ڈی۔پی۔او لوئر چترال اکرام اللہ کے احکامات پر انچارچ ٹریفک وارڈن پولیس ادریس احمد کی قیادت میں ٹریفک وارڈن عید کے تینوں دن وادی کیلاش میں ٹریفک کی روانی کو بلا تعطل جاری رکھنے کے ساتھ ساتھ سیاحوں کی مدد کررہے ہیں۔ اس کے علاوہ لوئر چترال پولیس کی جانب سے سیاحوں کی رہنمائی اور سہولیات کے لئے چتر پل ایون میں خصوصی ٹورسٹ فسلٹیشین سنٹر قائم کیا گیا ہے جہاں پر موجود اسٹاف 24 گھنٹے مہمان سیاحوں کی رہنمائی کررہے ہیں۔

ڈی۔پی۔او لوئر چترال اکرام اللہ نے اس موقع پر کہا ہے کہ خیبرپختونخواہ پولیس صوبے میں سیاحت کے فروغ کے لئے متعلقہ اداروں کے ساتھ بھرپور تعاون کررہی ہے چترال میں سیاحت کے شعبے کو فروغ دینے اور سیاحوں کی سہولت کے لئے مختلف مقامات پر پولیس ٹورسٹ فسلٹیشین سنٹرز قائم کئے گئے ہیں۔

دریں اثنا ٹوارزم پولیس کے اہلکار عید الفطر کے موقع پر لوئر چترال کے سیاحتی مقامات پر سیاحوں کی مدد میں پیش پیش ہیں۔ خیبر پختونخواہ پولیس نے صوبے میں سیاحت کے شعبے کو فروغ دینے کے خاطر مختلف مقامات پر پولیس ٹورسٹ فسلٹیشین سنٹر کے قیام کے ساتھ ساتھ سیاحتی مقامات پر ٹوارزم پولیس کے اہلکار بھی تعینات ہیں ۔

ڈی۔پی۔او لوئر چترال اکرام اللہ (PSP) کے خصوصی ہدایت پر ٹوارزم پولیس کے اہلکار وادی , بمبوریت, رمبور بریر اور گرم چشمہ میں سیاحوں کی مدد کررہے ہیں۔ لوئر چترال کے سیاحتی مقامات پر ٹوارزم پولیس کے اہلکاروں کی تعیناتی سے ان علاقوں میں سیاحوں کو مزید سہولیات دستیاب ہوں گے۔ٹوارزم پولیس کے اہلکاروں کو سیکورٹی اور منیجمنٹ کے حوالے سے خصوصی تربیت دی گئی ہے۔

chitraltimes chitral tourisom police facilitates tourists 3 chitraltimes chitral tourisom police facilitates tourists 4 chitraltimes chitral tourisom police facilitates tourists 5 chitraltimes chitral tourisom police facilitates tourists 6 chitraltimes chitral tourisom police facilitates tourists 1


شیئر کریں:
Posted in تازہ ترین, چترال خبریںTagged
73763