Chitral Times

Jul 17, 2024

ﺗﻔﺼﻴﻼﺕ

ایس آئی ایف کی طرف سے تعمیر شدہ شیلٹرز اپر چترال کے سیلاب اور بارشوں کے متاثرین کے حوالہ کیئے گئے

Posted on
شیئر کریں:

ایس آئی ایف کی طرف سے تعمیر شدہ شیلٹرز اپر چترال کے سیلاب اور بارشوں کے متاثرین کے حوالہ کیئے گئے

اپرچترال ( چترال ٹائمز رپورٹ ) موسمیاتی تبدیلیوں کے سبب رونما ہونے والے مختلف افات نے ضلع اپر چترال کو بے حد متاثر کئے۔ نتیجے کے طور پر بہت سے لوگوں کے رہائش مکانات متاثر ہوئے۔ قدرتی افات کے نتیجے میں متاثرہونے والے افراد کو محفوظ مقامات میں settle کرنے میں مختلف سرکاری اور غیر سرکاری ادارے ضلعی انتظامیہ کے ساتھ ملکر کام کررہے ہیں۔
ایس،ائی،ایف یعنی Secours Islamique France نے اپر چترال میں سیلاب اور بارشوں سے متاثرہ متعدد خاندانوں کے لیے نئے طرز پر شیلٹرز تعمیر کئے ہیں۔ اس سلسلے میں اج نئے تعمیر شدہ شیلٹرز کی باضابطہ حوالگی کے سلسلے میں ایس،ائی،ایف کے زیر اہتمام تقریب منعقد ہوئی۔
اسسٹنٹ کمشنر مستوج شاہ عدنان نے اس تقریب میں بحیثت مہمان خصوصی شرکت کی۔ ان پناہ گاہوں کے قیام سے متاثرین کو اپنے لئے نئے گھر تعمیر ہونے تک سر چھپانے میں مدد ملے گا۔ اسسٹنٹ کمشنر مستوج اور ایس آئی ایف کے پراجیکٹ منیجر غلام محمدنے متاثرین کو ان کے نو تعمیر شدہ پناہ گاہیں حوالے کئے اور انہیں مبارک باد دی۔
اسسٹنٹ کمشنر نے متاثرین کے لئے پناہ گاہیں تعمیر کرنے پر SIF کے کوششوں کو سراہا اور اس امید کا اظہار کیا کہ ایس،ائی،ایف مصیبت کی گھڑی میں متاثرین کی مدد میں ہمیشہ صف اول کا کردار ادا کرے گا۔
اسسٹنٹ کمشنر نے ایس،ائی،ایف کے پراجیکٹ منیجر اور جملہ سٹاف ممبرز کو ضلعی انتظامیہ کی جانب سے ائندہ بھی بھرپور تعاون کا اعادہ کیا۔

chitraltimes sif completed shalters for flod effect 1 chitraltimes sif completed shalters for flod effect 3


شیئر کریں:
Posted in تازہ ترین, چترال خبریں
89985